خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی نوت 9

محافظ صفحه نمایش دور چسب گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Note 9

همزمان با معرفی گوشی سامسونگ Note 9 بسیاری از شرکت های تولید کننده لوازم جانبی نیز نسبت به تولید کالاهای این گوشی اقدام نمودند. بطوری که در حال حاضر امکان خرید لوازم جانبی Note 9 در انواع مختلف آن امکان پذیر می‌باشد. سامسونگ نوت 9 که به تازگی عرضه شده است دارای صفحه نمایشی به لبه های خمیده است. به همین دلیل خرید گلس صفحه نمایش معمولی به تنهایی نمی‌تواند روش موثری برای این محافظت از این نمایشگرها باشد. تاکنون شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی گوشی موبایل برای حل این مشکل روش‌های گوناگونی را بررسی و ارائه کرده‌اند. به‌عنوان مثال برخی از محافظ‌های صفحه به شکلی طراحی شده‌اند که قسمت‌های کناری آن‌ها، با حاشیه‌های دستگاه هم رنگ است و چسب مورد استفاده فقط روی قسمت‌های حاشیه‌ایی کاور وجود دارد و قسمت‌هایی که روی صفحه نمایش قرار می‌گیرند، چسب ندارند. این نوع از محافظ نمایشگر با عنوان محافظ صفحه نمایش دور چسب گوشی عرضه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. خرید محافظ صفحه نمایش دور چسب گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Note 9 ، نیز راهکار مناسبی است که به خوبی صفحه نمایش این اسمارت فون را از تمامی جهات تحت پوشش قرار می‌دهد. از نوع سیستم محافظتی این گلس دورچسب سامسونگ گلکسی نوت 9 که بگذریم، قابلیت‌های دیگری به آن اضافه گردیده که موجب محبوبیت هرچه بیشتر این محافظ دورچسب شده است. نکته مهمی که در ویژگی‌های این محافظ صفحه دورچسب گوشی سامسونگ نوت 9 به وضوح مشاهده می‌شود، ضخامت بسیار کم و شفافیت این گلس می‌باشد، به عبارتی باید چنین گفت که این محافظ صفحه دورچسب Samsung Galaxy Note 9 وضوح و کیفیت محتوای صفحه نمایش را حفظ می‌کند. با نگاهی به مشخصات اصلی این گلس می‌توان به تناسب قیمت خرید محافظ صفحه نمایش دور چسب گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Note 9 ، در مقایسه با سایر لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 پی برد.

ویژگی‌ها

  • قابلیت نصب آسان و بدون ایجاد حباب هوا در زیر گلس
  • برش داده شده متناسب با ابعاد دقیق صفحه نمایش گوشی
  • دارای سطح شفاف و صیقل داده شده
  • حفظ وضوح و کیفیت اصلی تصاویر نمایشگر
  • دارای ضخامت بسیار کم و عدم کاهش میزان حساسیت و لمس‌پذیری صفحه نمایش
  • دارای خاصیت چسبندگی تنها در قسمت لبه‌های محافظ برای نصب آسان‌تر گلس
  • محافظت مناسب از نمایشگر در برابر ضربه، خط و خش و سایر آسیب‌ها
  • کاهش جذب ذرات گرد و غبار، لکه و چربی بر روی نمایشگر

گلس محافظ تمام صفحه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 – Note 9

گلس های محافظ 3D معمولا در نوع تمام صفحه و دورچسب طبقه بندی می‌شوند. نوع دورچسب تنها از قسمت لبه‌های گلس چسبندگی دارد و نوع فول چسب به طور کامل بر روی صفحه نمایش گوشی چسبانده می‌شود. گلس محافظ تمام صفحه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 - Note 9 ، یکی دیگر از گزینه‌های تمام و کمال برای محافظت از صفحه نمایش این گوشی جدید و گران قیمت محسوب می‌شود. برای برخی از مدل‌های گوشی هوشمند استفاده از گلس‌های تخت که تنها قسمت‌های صاف صفحه نمایش را پوشش می‌دهد روش کارسازی نخواهد بود. در زیر به توضیح نسبتا کاملی در مورد دلایل لزوم خرید محافظ تمام صفحه برای گوشی اشاره شده است. صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که باید از آن‌ها در برابر صدمه و حتی آسیب‌های کوچک و ناچیر محافظت شود، به همین دلیل شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند از فناوری‌هایی مثل گوریلا گلس استفاده می‌کنند تا احتمال آسیب دیدن نمایشگر را به حداقل برسانند. هرچند در حال حاضر گوریلا گلس یکی از پیشروترین تکنولوژی‌ها در صنعت شیشه‌های محافظ است، اما باید گفت که در برابر ضربه، شکستگی و خراش مقاومت کافی ندارد، درنتیجه بسیاری از کاربران تصمیم می‌گیرند تا با خرید محافظ‌ صفحه گوشی‌ با درصد اطمینان بیشتری از نمایشگر دستگاه خود محافظت نمایند. بسیاری از گوشی‌های هوشمند جدید از نمایشگر خمیده برخوردار هستند، بنابراین ترفند خرید گلس محافظ صفحه معمولی امنیت صفحه نمایش این گوشی‌ها را تضمین نخواهد کرد. گلس محافظ تمام صفحه و یا سه بعدی نوعی از محافظ صفحه است که بطور کامل نمایشگر را از تمامی جهت‌ها و حتی لبه‌های کناری پوشش داده و بر روی آن چسبانده می‌شود. پوشش دهی کامل این نوع از گلس و همچنین برخورداری از قابلیت نصب آسان و بدون ایجاد حباب هوا، از اصلی‌ترین دلایلی است که خرید گلس محافظ تمام صفحه Samsung Galaxy Note 9 را با استقابل خوبی از جانب کاربران رو به رو کرده است. علاوه بر این ویژگی و قابلیت‌ها، عدم تاثیر منفی در کیفیت تصاویر خروجی و میزان حساسیت صفحه لمسی، دلایل مهمی هستند که اقدام به خرید گلس تمام صفحه گوشی را به انتخاب بهتری مبدل ساخته است. همچنین تناسب قیمت خرید گلس محافظ تمام صفحه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 - Note 9 ، موجب شده فروش این محصول افزایش چشمگیری داشته باشد.

ویژگی‌ها

  • دارای سطح شفاف با وضوح بیش از 99 درصد
  • محافظت مناسب از نمایشگر و لبه‌ها اطراف آن
  • قابلیت نصب آسان و بدون ایجاد حباب هوا در زیر گلس
  • دارای خاصیت چسبندگی کامل در تمامی نقاط گلس
  • قابلیت چربی گریزی به همراه کاهش جذب ذرات گرد و غبار
  • دارای ضخامت بسیار کم و در عین حال ضد خش و مقاوم برابر ضربه
  • عدم تاثیر در کیفیت تصاویر خروجی و میزان حساسیت صفحه لمسی
  • متناسب با ابعاد دقیق صفحه نمایش و محل سنسورها و دوربین

باتری گوشی سامسونگ نوت 9 – Samsung Galaxy Note 9

لوازم جانبی نوت 9 در بازار لوازم جانبی بسیار گسترده است، از قاب و کاور محافظ گرفته تا انواع محافظ صفحه نمایش نوت 9. باتری نیز از دیگر اجزای مهم این اسمارت فون زیبا به شمار می‌رود. باتری گوشی سامسونگ نوت 9 - Samsung Galaxy Note 9 از برخی جنبه‌ها پیشنهاد و انتخاب مناسبی برای این اسمارت فون می‌باشد. این باطری گوشی نوت 9 علاوه بر برخورداری از کیفیت خوب، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. با توجه به ضعف گوشی‌های هوشمند در زمینه باتری، ممکن است در اثر برخی اتفاقاتی که برای باتری پیش می‌آید کارایی بخش اصلی گوشی هوشمند از بین برود. با وجود اینکه تمامی فعالیت‌های گوشی توسط این بخش مهم اداره می‌شود و بدون باتری عملا امکان استفاده از قابلیت‌های گوشی وجود ندارد، در نهایت باید با این مساله کنار آمد که فناوری باتری‌ها همگام با پیشرفت در دیگر زمینه‌ها رو به جلو حرکت نکرده و هم‌اکنون باتری گوشی به نقطه ضعف این دستگاه‌های هوشمند بدل شده‌اند. گوشی نوت 9 نیز این این قاعده مستثنا نیست و دارندگان این اسمارت فون می‌توانند با خرید باتری گوشی سامسونگ نوت 9 - Samsung Galaxy Note 9 ، انتخاب مطمئن و رضایتمندی را تجربه نمایند. برخی از علت‌هایی که خرید باطری نوت 9 را به یکی از اولویت‌های انتخابی کاربران این گوشی تبدیل کرده، کیفیت و دوام این کالا می‌باشد که این دو مورد از جمله نکات بسیار مهمی است که لازم است هنگام خرید باطری گوشی مورد توجه قرار بگیرد. بسیاری از باورهای غلط در مورد نحوه شارژ باتری گوشی و استفاده از شارژرهای غیر بهینه باعث می‌شود که کاربر به مرور زمان متوجه افت کیفیت و کارایی باتری گوشی شده و تصمیم به انتخاب جایگزین برای باتری نوت 9 خود باشد. از جمله مواردی که موجب کاهش عملکرد مثبت باطری گوشی می‌شود می‌توان به ادامه شارژ گوشی پس از کامل شدن شارژ باتری گوشی اشاره داشت. و یا استفاده از شارژهای نامناسب که گوشی را به صورت بهینه شارژ نمی‌نمایند سبب از کارافتادن تدریجی باتری گوشی خواهد داشت. برخی دیگر از موارد هم‌چون نیمه شارژ شدن باتری نیز به مرور زمان تاثیرات مخربی در کیفیت باتری خواهد داشت. این‌ها بخشی از دلایلی هستند که خرید باطری گوشی سامسونگ نوت 9 - Samsung Galaxy Note 9 ، به جایگزین خوبی برای باتری اصلی این اسمارت فون تبدیل کرده است. این باتری نوت 9 که از نوع لیتیوم یونی می‌باشد، از ظرفیت 4000 میلی آمپر - ساعت برخوردار است و دوام بسیار خوبی برای مکالمه، پخش ویدئو و گشت و گذار در اینترنت نیز دارد. علاوه بر مسئله کیفیت و کارایی، نکته مهمی دیگری که هنگام خرید باتری این گوشی باید به آن توجه نمود قیمت خرید باطری نوت 9 می‌باشد، به این ترتیب که کالای خریداری شده باید نسبت به کاربردی که دارد در حد معقولی تعیین شده باشد. از این نظر تناسب قیمت خرید باتری گوشی سامسونگ نوت 9 - Samsung Galaxy Note 9 ، تاثیر بالایی در افزایش میزان فروش این کالا داشته است.

خرید لوازم جانبی نوت 8

گلس محافظ تمام صفحه گوشی سامسونگ نوت 8

به مراتب پیش می‌آید که صفحه نمایش و یا سایر سخت‌افزارهای گوشی شما به علت وارد شدن ضربه دیگر کارایی قبل را ندارند، قطعا به هزینه‌بر بودن و آزاردهندگی بی‌حد ‌و اندازه این مسئله آگاهید . پس بیش از سایرین قدر خرید یک گارد و البته گلس مناسب برای گوشی خود را خواهید دانست. خرید لوازم جانبی Note 8 با در نظر گرفتن تنوع محصولات بازار چندان کار دشواری نیست. با این حال قبل از خرید لوازم جانبی بررسی یکسری از نکات ضروری است. صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که باید از آن‌ها در برابر صدمه و حتی آسیب‌های کوچک و ناچیر محافظت شود، به همین دلیل شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند از فناوری‌هایی مثل گوریلا گلس استفاده می‌کنند تا احتمال آسیب دیدن نمایشگر را به حداقل برسانند. هرچند در حال حاضر گوریلا گلس یکی از پیشروترین تکنولوژی‌ها در صنعت شیشه‌های محافظ است، اما باید گفت که در برابر ضربه، شکستگی و خراش مقاومت کافی ندارد، درنتیجه بسیاری از کاربران تصمیم می‌گیرند تا با خرید محافظ‌ صفحه گوشی‌ با درصد اطمینان بیشتری از نمایشگر دستگاه خود محافظت نمایند. بسیاری از گوشی‌های هوشمند جدید از نمایشگر خمیده برخوردار هستند، بنابراین ترفند خرید گلس محافظ صفحه معمولی امنیت صفحه نمایش این گوشی‌ها را تضمین نخواهد کرد. گلس محافظ تمام صفحه و یا سه بعدی نوعی از محافظ صفحه است که بطور کامل نمایشگر را از تمامی جهت‌ها و حتی لبه‌های کناری پوشش داده و بر روی آن چسبانده می‌شود. پوشش دهی کامل این نوع از گلس و همچنین برخورداری از قابلیت نصب آسان و بدون ایجاد حباب هوا، از اصلی‌ترین دلایلی است که خرید گلس محافظ تمام صفحه را با استقابل خوبی از جانب کاربران رو به رو کرده است. علاوه بر این ویژگی و قابلیت‌ها، عدم تاثیر منفی در کیفیت تصاویر خروجی و میزان حساسیت صفحه لمسی، دلایل مهمی هستند که اقدام به خرید گلس محافظ تمام صفحه گوشی سامسونگ نوت 8 را به انتخاب بهتری مبدل ساخته است. قیمت خرید گلس محافظ تمام صفحه گوشی سامسونگ نوت 8

ویژگی‌ها

  • دارای سطح شفاف با وضوح بیش از 99 درصد
  • محافظت مناسب از نمایشگر و لبه‌ها اطراف آن
  • قابلیت نصب آسان و بدون ایجاد حباب هوا در زیر گلس
  • دارای خاصیت چسبندگی کامل در تمامی نقاط گلس
  • قابلیت چربی گریزی به همراه کاهش جذب ذرات گرد و غبار
  • دارای ضخامت بسیار کم و در عین حال ضد خش و مقاوم برابر ضربه
  • عدم تاثیر در کیفیت تصاویر خروجی و میزان حساسیت صفحه لمسی
  • متناسب با ابعاد دقیق صفحه نمایش و محل سنسورها و دوربین

قاب 360 درجه GKK برای گوشی Samsung Galaxy Note 8

با خرید قاب 360 درجه GKK برای گوشی Samsung Galaxy Note 8 خود می‌توانید از سلامت گوشی خود در برابر خط و خش و انواع ضربه‌ها اطمینان حاصل کنید. با توجه به گران بودن قیمت گوشی‌های هوشمند و آسیب‌های احتمالی از جمله ضربه و شوک، خرید لوازم جانبی به خصوص قاب محافظ ضروری است. حتی اگر مطمئن باشید که گوشی شما از دستانتان رها نخواهد شد و هیچ ضربه‌ای به آن وارد نخواهد، باز هم گوشی همراه شما هم‌چنان در معرض خط و خش قرار خواهد داشت. برای مثال اگر گوشی را در کیف یا جیبتان، همراه با اجسام تیز و سختی مانند سوئیچ ماشین یا کلید قرار دهید، گوشی از خطر خط و خش در امان نخواهد بود. اما یکی از دلایلی که معمولا کاربران را نسبت به خرید کاور بی‌رغبت می‌کند، ضخامت و وزن نسبتا بالای آن‌هاست که از ظرافت و سبکی گوشی‌های هوشمند می‌کاهند. قاب 360 درجه GKK از پلی‌کربنات سخت ساخته شده‌است و در عین مقاومت، وزن بسیار کمی دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این قاب سخت، طراحی اسلیم و دقت بالا در اندازه‌گیری ابعاد آن است که به خوبی با گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 8 سازگار است و ظرافت و باریکی گوشی را حفظ می‌کند. قاب 360 درجه GKK برای گوشی Samsung Galaxy Note 8 با طراحی سه تکه خود نه تنها از قسمت پشتی گوشی، بلکه بالا، پایین، لبه‌های کناری و دکمه‌های گوشی را نیز در برابر انواع ضربه، شوک و خط و خش محافظت می‌کند. طراحی مات این قاب به گونه‌ای است که هیچ لکه و اثر انگشتی بر بدنه خود نمی‌گیرد و با داشتن درپوش برای پورت‌های گوشی، در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است. این محصول در رنگ‌بندی متنوع و بسیار زیبایی به فروش می‌رسد. قیمت قاب 360 درجه GKK برای گوشی Samsung Galaxy Note 8 با توجه به طراحی زیبا و ظریف و در عین حال مقاوم آن، بسیار مناسب به نظر می رسد.


باتری گوشی سامسونگ نوت 8 – Galaxy Note 8 مدل EB-BN950

بطور کلی می‌توان گفت که گوشی‌های هوشمند با وجود دارا بودن قابلیت‌های نرم افزاری بسیار خوب در نهایت نیازمند به یک باتری هستند تا بتوانند در طول روز به فعالیت خود اامه دهند. مدت زمان زیادی از عرضه اولین اسمارت فون ها سپری می‌شود با این حال هنوز هم باتری این ابزارها نقطه ضعفشان محسوب می‌شوند. به مراتب این مشکل برای دارندگان گوشی‌های هوشمند پیش می‌آید که باتری گوشی در اثر استفاده نادرست از بین رفته و کارایی خود را از دست می‌دهد. به عنوان مثال برخی شارژرهای غیر اصلی از بهینگی لازم برخوردار نیستند و به باتری گوشی آسیب می‌رسانند و یا استفاده از گوشی موبایل در هنگام شارژ، از عمر باطری کاسته و در نهایت کاربر را ملزم به خرید باتری گوشی دیگری می‌کند. در این مواقع بهتر است قبل از خرید باتری گوشی به مرغوبیت و کیفیت کالای خریداری شده دقت کرده و جایگزین مطمئن‌تری را برای باتری قبلی تلفن همراه مورد نظر انتخاب نمود. در همین راستا باید گفت که خرید باتری گوشی سامسونگ نوت 8 - Galaxy Note 8 مدل EB-BN950 ، از جمله کالاهایی است که می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای باتری اصلی این گوشی هوشمند باشد. باتری نوت 8 از برخی جهات نسبت به دیگر محصولات ارائه شده برای این گوشی برتری دارد، این باتری گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 از نوع لیتیوم یونی بوده و دارای ظرفیت 3300 میلی آمپر - ساعت می‌باشد. میزان فعالیت باطری گوشی سامسونگ نوت 8 - Galaxy Note 8 مدل EB-BN950 پس از شارژ کامل در زمان برقراری مکالمه شبکه 3G، در حدود 22 ساعت می‌باشد. هم‌چنین باطری نوت 8 ، به مدت 14 ساعت قادر به پخش ویدئو خواهد بود، و حدودا 10 ساعت برای گشت و گذار در فضای مجازی و اینترنت برای باتری نوت 8 سنجیده شده است. قیمت خرید باتری مدل EB-BN950 گوشی سامسونگ نوت 8 - Galaxy Note 8 ، از نکته نظر کیفیت و دوام این محصول در بازه مناسبی تعیین شده است، و همین امر موجب شده تا خرید باطری مدل EB-BN950 گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 ، جزو اولویت‌های خرید دارندگان این گوشی قرار بگیرد.

لوازم جانبی S9+

قاب محافظ سیلیکونی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S9 Plus

افتادن گوشی تلفن از دست کاربر، برخورد با اشیاء سخت و خراش برداشتن بدنه دلایلی هستند که خرید لوازم جانبی گوشی را به امری مهم و ضروری مبدل ساخته اند. قاب گوشی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی موبایل محسوب می‌شود؛ چرا که کاربران پس از انتخاب گوشی هوشمند خود، بلافاصله نسبت به خرید کاور محافظ گوشی اقدام می‌کنند. با این حال کیفیت و میزان استحکام این محصولات نکته بسیار مهمی است که توجه به آن ضرورت دارد. خرید قاب محافظ سیلیکونی گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus برای آندسته از کاربرانی که به‌دنبال محصولی خوش‌ساخت و در عین حال مقاوم هستند گزینه مناسبی خواهد بود. با در دست گرفتن این کاور سیلیکونی حسی از یک کالای خوش‌دست و بسیار زیبا برای کاربر تداعی خواهد شد. این قاب سیلیکونی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس از روکش صاف و یک‌دست و لایه داخلی بسیار نرم تشکیل شده است و به دلیل طراحی دقیق و بی‌نقص خود تمامی بدنه و حتی دکمه‌های گوشی را با پوشش برجسته تحت حفاظت خود قرار می‌دهد و از میزان استحکام خوبی در برابر ضربه، خراش و گرد و غبار برخوردار است. با طراحی و قالب‌گیری دقیقی که این کاور محافظ سامسونگ S9 Plus دارد، محدودیتی برای کار با لنز دوربین و دیگر درگاه‌های گوشی وجود نخواهد داشت. بسیاری از کاربران معتقدند که استفاده از قاب محافظ گوشی، موجب افزایش حجم دستگاه شده و از میزان راحتی کار با گوشی می‌کاهد. این کاور محافظ سیلیکونی اس 9 پلاس به دلیل وزن پایین و ضخامت کم و همچنین جنس نرمی که دارد مانع از ایجاد حجم اضافی برای گوشی می‌شود. قابلیت نصب آسان این کاور سیلیکونی از خصوصیاتی است که انتخاب این محصول را به یکی از اولویت‌های خرید کاور محافظ تبدیل کرده است. بدون شک تناسب قیمت خرید قاب محافظ سیلیکونی گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus مهم‌ترین سلاح آن برای رقابت با محصولات مشابه دیگر محسوب می‌شود و می‌توان آن را یکی از بهترین نمونه‌های بازار از لحاظ اقتصادی دانست.

کیف چرمی نیلکین Qin Leather Case برای گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy S9 Plus

نیلکین از جمله کمپانی های مورد توجه در زمینه تولید لوازم جانبی گوشی محسوب می‌شود. این کمپانی برای هر گوشی متناسب با ابعاد و اندازه آن انواع قاب و کاور محافظ گوشی طراحی کرده است. با رونمایی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، شرکت نیلکین نیز محصولات مناسب این اسمارت فون گران قیمت را روانه بازار لوازم جانبی گوشی کرده است و خرید کیف چرمی نیلکین گوشی موبایل Nillkin Qin Samsung Galaxy S9 Plus را یکی از بهترین گزینه‌های مد نظر برای این گوشی سامسونگ می‌داند. اولین نکته قابل توجه در مورد این کیف کلاسوری سامسونگ اس 9 پلاس، طراحی چرم و بسیار زیبای آن است که نظر هر کاربر مشکل پسندی را به خود جلب می‌نماید. استفاده از پلی‌کربنات به عنوان ماده اصلی در ساخت این محصول و بکارگیری چرم اشبالت برای قسمت داخلی کاور موجب شده تا به محافظ مستحکم و قدرتمندی برای گوشی Samsung S9 Plus تبدیل گردد که ضمن محافظت از قاب پشتی گوشی، تمامی لبه‌ها و صفحه نمایشگر گوشی را نیز پوشش می‌دهد. وجود شیار‌هایی هم‌اندازه با درگاه‌ها و خروجی‌های گوشی، در نظر گرفتن سیستم محافظتی جداگانه برای محافظت از لنز دوربین و استفاده از بامپر محافظتی از لبه‌های دستگاه از جمله فاکتورهای اصلی و منحصربه‌فرد این کیف چرم نیلکین سامسونگ اس 9 پلاس می‌باشد. از دیگر مزیت‌های این کیف محافظ می‌توان به وزن و ضخامت اندک آن اشاره نمود، بنابراین کاربر با خرید کیف چرمی سامسونگ اس 9 پلاس، در استفاده طولانی مدت از گوشی تلفن احساس خستگی و نارضایتی نخواهد داشت. رنگ‌بندی متنوع و مطابق با سلایق مختلف کاربران و همچنین تناسب قیمت خرید کیف چرمی نیلکین گوشی موبایل Nillkin Qin Samsung Galaxy S9 Plus دو فاکتور مهمی محسوب می‌شود که به ارزش خرید این محصول اضافه کرده است.

خرید لوازم جانبی اس 9 پلاس

محافظ صفحه شیشه‌ای بوف 5D برای گوشی Samsung S9 Plus

امروزه به تعداد شرکت‌هایی که در زمینه تولید ابزارهای جانبی فعالیت دارند به صورت چشم گیری اضافه شده است، بنابرین خرید لوازم جانبی S9 Plus و انتخاب یک مدل مناسب از میان چندین طرح و مدل مختلف کار آسانی خواهد بود. البته برای این که این روند به مسئله دشواری تبدیل نشود لازم است تا بررسی کوتاهی در مورد لوازم جانبی اس 9 پلاس صورت بگیرد. پس از تولید گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر، ضخامت کمتر و البته قیمت بیشتر، ابزار محافظت از آن‌ها هم کامل‌تر و تخصصی‌تر شد؛ به طوری که برای هر مدل خاص، محافظی مخصوص همان مدل ساخته شد. یکی از این ابزار محافظت که نقش مهمی را در حفظ کارکرد و عمر بالای گوشی ایفا می‌کند، محافظ صفحه نمایش است. بنابراین کاربران هنگام انتخاب و خرید لوازم جانبی گوشی Samsung S9 Plus همواره باید تمامی نقاط قوت و ضعف گلس‌های گوشی را معیار خرید خود قرار دهند. برند بوف از جمله شرکت‌هایی‌ست که چندین سال است در زمینه ساخت محافظ صفحه نمایش فعالیت دارد. این شرکت با تولید محافظ صفحه شیشه‌ای بوف 5D برای گوشی Samsung S9 Plus سهم ویژه‌ای از بازار را به خود اختصاص داده است. محافظ صفحه 5D جدیدترین نوع محافظ صفحه نمایش بوده که با استفاده از شیشه‌های واقعی با حرارت بالا به کمک تکنولوژی نانو با ضخامتی بسیار نازک تولید شده است. این محافظ 5D سامسونگ اس 9 پلاس علاوه بر پوشش دهی نمایشگرهای خمیده، لبه‌های گوشی را نیز پوشش می‌دهد. با وجود این پوشش دهی کامل، امکان آسیب به پنل جلویی گوشی از هیچ نقطه‌ای وجود ندارد. بنابراین به لطف شیشه‌های واقعی به کار رفته در این محصول و پوشش دهی تمامی قسمت‌های گوشی، این گلس S9 Plus گوشی میزان بالایی از مقاومت در برابر ضربه و محافظت از گوشی را برای کاربران فراهم می‌کند. محل قرارگیری سنسورها و دوربین و کلید Home در این محافظ صفحه نمایش Samsung S9 Plus به خوبی و با دقت زیاد اندازه گیری شده و توسط لیزر با بالاترین استاندارد، برش خورده است. بنابراین برای دسترسی به آن‌ها مانعی وجود ندارد و استفاده از این امکانات گوشی آسان خواهد بود. از جمله قابلیت‌های محافظ صفحه بوف 5D می‌توان به قابلیت جلوگیری از انعکاس نور در این گلس اس 9 پلاس اشاره کرد که باعث بهبود دید کاربران و راحتی کار با گوشی می‌شود. از دیگر مزیت‌هایی که در خرید گلس بوف S9 Plus ارزش محسوب می‌شود، حفظ وضوح و حساسیت صفحه نمایش گوشی است؛ به طوری که کاربران هیچ‌گونه کاهشی در کیفیت و حساسیت لمس مشاهده نمی‌کنند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه محافظ 5D شفافیت آن است که به خوبی شفافیت نمایشگر را برمی‌گرداند. از جمله ویژگی‌های مهم این گلس گوشی که هر کاربری را ترغیب به خرید محافظ صفحه شیشه‌ای بوف 5D برای گوشی Samsung S9 Plus می‌کند، مقاومت بالای این محصول در برابر ضربه،خط و خش و لب پریدگی است. به دلیل این محافظت مطمئن، خرید گلس بوف 5D سامسونگ اس 9 پلاس می‌تواند دوام بالای محصول را برای کاربران تضمین کند. ناگفته نماند که نصب سریع و آسان، از دیگر نقاط قوت گلس Samsung S9 Plus است که کاربران در خرید لوازم جانبی S9 Plus توجه ویژه‌ای به آن دارند. با توجه به قیمت خرید محافظ صفحه شیشه‌ای بوف 5D برای گوشی Samsung S9 Plus و در نظر گرفتن نقاط قوت آن ارزش خرید بالایی برای این محصول برآورد می‌شود. در نهایت خرید محافظ صفحه شیشه‌ای بوف 5D برای گوشی Samsung S9 Plus می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که به دنبال محافظی با مقاومت بالا و قیمت مناسب هستند.

روش نصب گلس تمام صفحه بوف 5D سامسونگ اس 9 پلاس:

1- صفحه نمایش و حاشیه‌های اطراف آن را کاملا تمیز کنید (به نحوی که کوچک‌ترین پرز و لکه‌ای روی آن نباشد)

2- از محل تعیین شده برچسب گلس را جدا کنید.

3- گلس را روی لبه گوشی قرار داده و آن را با محل برش‌ها، سنسورها تنظیم کنید.

4- با اتصال گلس روی صفحه نمایش حباب بین آن‌ها تخلیه می‌گردد تا گلس کاملا بچسبد. در صورتی که پس از نصب زیر گلس حباب هوا باقی مانده باشد، نزدیک‌ترین لبه گلس به حباب را بلند کرده و با انگشت حباب هوا را به بیرون هدایت کنید.

5- اگر حین چسباندن متوجه شدید محل قرار گیری گلس مناسب نیست، به راحتی آن را جدا نموده و دوباره آن را تنظیم کنید.

 

نقاط قوت 

  • نصب آسان
  • آنتی رفلکس (جلوگیری از انعکاس نور)
  • حفظ کیفیت و وضوح نمایشگر
  • عدم افت حساسیت لمسی صفحه نمایش
  • مقاوم برابر خط و خش، ضربه و لب پریدگی
  • پوشش دهی و محافظت از تمام پنل جلویی گوشی

نقاط ضعف

  • عدم امکان استفاده هم‌زمان از محافظ صفحه BUFF 5D با قاب‌های 360 درجه و برخی از مدل‌های دیگر

خرید لوازم جانبی S9+

قاب 360 درجه GKK برای گوشی Samsung Galaxy S9 Plus

هنگام خرید قاب محافظ گوشی عموما طراحی قاب مورد توجه بسیاری از کاربران قرا می‌گیرد. با این حال کاور محافظ گوشی در مرحله اول باید بتواند بدنه گوشی را به بهترین شکل محافظت نماید. البته قاب محافظی که هم زیبا و خوش ساخت بوده و هم سیستم حفاظتی مناسب برای گوشی داشته باشد در اولیت خرید کاور محافظ قرار می‌گیرد. قاب 360 درجه GKK برای گوشی Samsung Galaxy S9 Plus با پوشش 360 درجه یک قاب اسلیم و در عین حال بسیار مقاوم برای تلفن‌ همراه شماست که طراحی هوشمندانه آن، علاوه بر محافظت همه جانبه از تمام زوایای گوشی در برابر ضربه‌ها و خط و خش، چیزی از زیبایی گوشی شما نمی‌کاهد. خرید لوازم جانبی برای گوشی‌های موبایل، به خصوص گوشی‌های گران‌قیمت ضروری است که قاب محافظ و کاور یکی از ضروری‌ترین آن لوازم جانبی است. شما می‌توانید با خرید قاب محافظ دلخواه خود از سلامت بدنه گوشی گران‌قیمت خود در مقابل ضربه‌ها و خط و خش‌های احتمالی محافظت کنید. علی رغم اینکه بدنه گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس از مواد سخت و مقاومی ساخته شده‌است، با این حال استفاده از قاب برای این گوشی امری ضروری خواهد بود. حتی اگر مطمئن باشید گوشی همراه شما از دستانتان رها نمی‌شود و احتمال وارد شدن ضربه‌های مختلف به آن وجود ندارد باید در نظر داشته باشید که گوشی شما به راحتی از خط و خش مصون نخواهند ماند. برای مثال تصور کنید وقتی تلفن همراهتان با سوئیچ ماشین یا کلید، در یک جیبتان قرار بگیرد ممکن است خط و خش روی گوشی بیفتد که قاب 360 درجه GKK گوشی Samsung Galaxy S9 Plus شما را از خط و خش در امان نگه خواهد داشت. طراحی قاب 360 درجه GKK برای گوشی Samsung Galaxy S9 Plus به گونه‌ای است که ضمن داشتن درپوش برای پورت‌ها، هیچ محدودیتی در دسترسی به تمام درگاه‌ها و دکمه‌های گوشی نخواهید داشت. این کاور دارای قاب پشتی، جلویی، لبه بالایی، لبه پایینی، لبه چپ و لبه راست است که از گوشی موبایل در برابر تمام ضربه‌ها محافظت می‌کند. مواد اولیه قاب 360 درجه فول GKK به گونه‌ای است که هیچ لکه و اثر انگشتی نمی‌گیرد و از گوشی شما در برابر انواع ضربه‌ها محافظت می‌کند. قیمت خرید قاب 360 درجه GKK برای گوشی Samsung Galaxy S9 Plus رقم متعادلی از نظر اقتصادی شمرده می‌شود.

کاور سامسونگ Protective Standing برای گوشی Samsung S9 Plus

بدون شک محصولاتی که توسط کمپانی سامسونگ برای گوشی‌های هوشمندش ارائه می‌شود از لحاظ کیفیت و کارایی در سطح بالاتری نسبت به سایرین قرار می‌گیرند. کاور سامسونگ Protective Standing از جمله بهترین کاورها برای محافظت گوشی‌ کاربران در مقابل خط و خش و ضربه است. از جمله نقاط قوت قاب سامسونگ Protective Standing برای گوشی سامسونگ اس 9 پلاس، می‌توان به مقاومت و استحکام بالای آن اشاره کرد. زیرا که کاور اس9 پلاس، دارای گواهینامه Mill-STD 810G (استاندارد سقوط ارتش امریکا با درجه نظامی) است و در شرایط پرخطر نیز از مقاومت بالایی برخوردار است. به همین دلیل است که می‌توان گفت خرید لوازم جانبی مدل Protective Standing می‌تواند عمر بالای گوشی را برای کاربران به ارمغان آورد. از دیگر قابلیت‌های کاور سامسونگ Protective Standing برای گوشی Samsung S9 Plus که بسیار حائز اهمیت است، قابلیت ضدآب این قاب است. در واقع کاور S9 Plus سامسونگ قابلیت محافظت تنها در برابر قطرات آب را دارد و برخورداری از این خاصیت اجازه استفاده از گوشی در زیر آب را به کاربران نمی‌دهد. از دیگر مزایای خرید کاور سامسونگ Protective Standing برای گوشی Samsung S9 Plus، که موردتوجه ویژه کاربران قرار گرفته بی نیاز کردن آن‌ها از نگه داشتن گوشی با دست خود است. زیرا که این دسته از لوازم جانبی برند سامسونگ مدل Protective Standing قابلیت تبدیل شدن به استند را دارد. از دیگر ویژگی‌های کاور سامسونگ Protective Standing می‌توان وزن بسیار ناچیز و سبک آن را نام برد که خیال کاربران را از بابت حمل آن راحت کرده است. ناگفته نماند که قاب Protective Standing سامسونگ هیچ گونه محدودیتی در استفاده از دکمه‌ها، درگاه‌ها و دوربین برای کاربر ایجاد نمی‌کند و البته با برجستگی در قسمت ناحیه دوربین، از لنز دوربین نیز محافظت می‌کند. قیمت کاور سامسونگ Protective Standing برای گوشی Samsung S9 Plus با توجه به ظاهر مدرن و استحکام و دوام بالایی که دارد، ارزش خرید محصول را دارد. بنابراین قیمت خرید کاور سامسونگ Protective Standing برای گوشی Samsung S9 Plus می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی باشد که دائما در سفر و مکان‌های نسبتا پرخطر هستند.

باتری گوشی سامسونگ Samsung S9 Plus مدل EB-BG965ABE

هرچه که از عمر یک گوشی موبایل هوشمند می‌گذرد باتری آن ضعیف‌تر و کم‌ظرفیت تر می‌گردد. خرید لوازم جانبی S9 Plus تنها به انتخاب قاب و کاور های این گوشی اتلاق نمی‌شود. بلکه باتری این گوشی نیز گاها دچار آسیب شده و کابر را ملزم به خرید باتری اس 9 پلاس جدید می‌کند. خرید باتری گوشی سامسونگ Samsung S9 Plus مدل EB-BG965ABE ، یکی از گزینه‌های ایده‌آل هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت برای این گوشی زیبا و گران قیمت می‌باشد. نحوه افزایش عمر باتری و چگونگی مواظبت این بخش از گوشی یک سوال همیشگی برای دارندگان گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. با اینکه گوشی‌های جدید سال به سال سریع‌تر و قدرتمندتر از قبل می شوند، اما باید گفت که با استفاده زیاد از گوشی و یا بعد از چند ماه که از خرید آن می‌گذرد به دلایل مختلفی از جمله بی‌دقتی در نحوه شارژ، باتری گوشی دیگر کارایی قبل را نداشته و یا بطور کلی غیر قابل استفاده خواهد بود. گوشی اس 9 پلاس نیز همانند بسیاری دیگر از سری‌های گوشی هوشمند تولید شده در قسمت باطری دارای نقطه ضعف‌هایی است. از این رو خرید باتری اس 9 پلاس راهکاری است که می‌توان در چنین مواقعی آن را بکار گرفت و این اسمارت فون را با همان روال قبلی در اختیار داشت. در حالت کلی باتری‌های لیتیومی حدود دو دهه است که در سراسر دنیا فراگیر شده‌اند و از زمان ساخت آن‌ها از سال 1991، تغییر و تحول چندانی نکرده‌اند و با وجود تلاش‌هایی که برای کنار گذاشتن این نوع از باتری‌ها انجام گرفته، به نظر می‌رسد که این بخش از دستگاه برای چندین سال دیگر نیز همراه گوشی‌ها خواهند بود. با این حساب با وجود خرابی‌های متعددی که در باتری این گوشی‌ها مشاهده می‌شود، خرید باتری گوشی جایگزین، تنهاترین راهکار برای مقابله با این مشکل خواهد بود. گفتنی است این باطری اس 9 پلاس از نوع لیتیوم یونی می‌باشد که 3500 میلی آمپر - ساعت ظرفیت دارد. از لحاظ کیفیت و میزان کارایی باتری گوشی سامسونگ Samsung S9 Plus مدل EB-BG965ABE ، در لیست بهترین‌ها قرار گرفته، بطوری که با شارژ کامل باتری اس 9 پلاس در حدود 25:23 ساعت می‌توان در شبکه 3G مکالمه تلفنی برقرار کرد. این رقم برای گشت و گذار در فضای مجازی و وب‌گردی به 11:15 ساعت می‌رسد که میزان قابل توجهی برای یک باتری گوشی محسوب می‌شود. همچنین باطری اس 9 پلاس به مدت 16:45 ساعت قادر است امکان پخش و مشاهده ویدئو را در اختیار کاربر قرار دهد. در نهایت به طوری کلی زمان آماده به کار این باطری گوشی سامسونگ Samsung S9 Plus مدل EB-BG965ABE ، برابر با 86 ساعت می‌باشد. از میزان کیفیت و کاربردی بودن این باتری اس 9 پلاس که بگذریم، تناسب قیمت خرید باتری گوشی سامسونگ Samsung S9 Plus مدل EB-BG965ABE را می‌توان یکی از دلایل اصلی افزایش فروش این محصول دانست.