خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9

روند تولید گوشی‌های مختلف به قدری سریع است که قطعا در هر ماه شاهد معرفی و رونمایی از گوشی‌های برندهای مختلف هستیم. سامسونگ نیز یکی از برندهایی است که در طی سال‌های اخیر گوشی‌های زیادی به بازار وارد کرده است. گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 یکی از گوشی‌هایی است که در سال 2018 وارد بازار شد و از آن زمان توانسته است رضایت کاربران زیادی را جلب کند.

نوت 9 یک گوشی فول امکانات با قابلیت‌های مخصوص به خود است که می‌تواند به‌راحتی نیاز بسیاری از کاربران را رفع کند. Galaxy Note 9 دارای یک نمایشگر سوپر آمولد 6.4 اینچی است که از فناوری کورنینگ گوریلا گلس 3 برای محافظت از آن بهره گرفته شده است. فریم آلومینیومی و جنس شیشه‌ای این گوشی برخی دیگر از مشخصات طراحی این گوشی هستند. این گوشی دارای دو لنز مجزای 12 و 12 مگاپیکسلی است که با یک دوربین جلو 8 مگاپیکسیل تکمیل شده است. Samsung Galaxy Note 9 دارای سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، باتری لیتیوم یونی 4000 میلی آمپر ساعتی، رم 8 یا 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 یا 128 گیگابایتی است. گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 در آگوست سال 2018 معرفی و عرضه شد و به جرات می‌توان گفت که یکی از گوشی‌های خوب با طراحی خاص به حساب می‌رود.

خرید لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت Samsung Galaxy Note 9

در بازار شاهد نوسانات در قیمت خرید لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت 9 خواهید بود، اما در هنگام خرید به کیفیت کالا توجه کنید و سپس به فکر قیمت باشید. در این مقاله اطلاعات کاملی راجع به خرید لوازم جانبی سامسونگ Galaxy Note 9 آورده شده است تا شما بتوانید با آگاهی انتخاب خود را انجام دهید.

با توجه به قیمت بالایی که گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 دارد، مراقبت از آن برای دارندگان این گوشی بسیار حائز اهمیت است. بارها این اتفاق رخ داده است که به علت سهل انگاری گوشی از دست لیز بخورد یا به زمین برخورد کند. گاهی اوقات این ضربه‌ها هزینه‌های بسیار زیادی برای دارندگان گوشی در پی دارد. اگر تا به حال به فکر خرید لوزام جانبی سامسونگ گلکسی نوت 9 نبوده‌اید، هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهید. لوازم جانبی Samsung Galaxy Note 9 از قبیل کاور گلکسی نوت 9، گلس گلکسی نوت 9، قاب گلکسی نوت 9، کیف گلکسی نوت 9، شارژر گلکسی نوت 9، باتری گلکسی نوت 9 و غیره به راحتی می‌توانند از یکی از بخش‌های گوشی شما محافظت کنند.

خرید کیف سامسونگ گلکسی نوت 9

اگر به دنبال ایمنی بیشتر برای گوشی خود هستید، می‌توانید برای خرید کاور کتابی نوت 9 سامسونگ یا کیف نوت 9 اقدام کنید. یک برتری که کیف Note 9 نسبت به کاور و قاب دارد، مسئله ایمنی بیشتر است. کیف Galaxy Note 9 از بدنه و نمایشگر هم‌زمان محافظت می‌کند. اگر یکی از علاقمندان به وسایل چرمی هستید، می‌توانید برای خرید کیف چرمی Note 9 اقدام کنید. از طرف دیگر کیف هوشمند Samsung Galaxy Note 9 نیز یک انتخاب جالب دیگر خواهد بود. کیف هوشمند نوت 9 در دو نوع LED View و Clear View در بازار دیده می‌شود که این امکان را برای شما فراهم می کند که خارج کردن گوشی، برخی از کارهای اضطراری را انجام دهید.

خرید قاب، کاور و گارد گوشی گلکسی نوت 9

از سری لوازم جانبی Note دیگری که برای این اسمارت فون بسیار زیبا طراحی و تولید شده قاب محافظ سیلیکونی گوشی سامسونگ Galaxy Note 9 ، می‌باشد. کاورهای سیلیکونی گوشی به دلیل تنوع بالای رنگ بندی و همچنین جنس نرم و لطیفی که دارند جزو پرطرفدارترین لوازم جانبی نوت 9 محسوب می‌شوند. قاب سیلیکونی نوت 9 زوایای گوشی را از قسمت پشتی، لبه‌ها، کناره‌ها و درگاه‌ها پوشش می‌دهد. این قاب سیلیکونی گوشی نوت 9 در برابر ضربه و خط و خش مقاومت خوبی از خود به نمایش می‌گذارد. بخش داخلی بدنه این کاور سیلیکونی Note 9 بسیار نرم و لطیف است تا از ایجاد خراش بر روی گوشی ممانعت شود. یکی دیگر از دلایلی که موجب شده کاربران این اسمارت فون خرید قاب محافظ سیلیکونی گوشی سامسونگ Galaxy Note 9 را به انواع دیگر ترجیح دهند، راحتی این کاور در نصب و جدا سازی آن است. برخی از کاربران استفاده از قاب‌های محافظ گوشی را امری آزاردهنده تلقی می‌کنند؛ چرا که با نصب کاور بر روی گوشی دسترسی کاربران به درگاه‌ها و پورت‌ها کاهش می‌یابد

زیبایی و ظرافتی که در طراحی گوشی‌های عصر جدید به کار رفته است بسیار مورد پسند کاربران قرار گرفته است. اما گاهی اوقات این زیبایی با یک اشتباه از بین می‌رود. کاربران برای این‌که بتوانند مانع از تو رفتگی، رنگ پریدگی و شکستن گوشی خود شوند، می‌توانند به خرید قاب Note 9 بپردازند. خرید گارد Note 9 به شما این امکان را می‌دهد تا ساعت هوشمند خود را با دیگر وسایل هوشمند و دیگر وسایل پوشیدنی خود ست کنید. طرح و رنگی که در کاور سامسونگ Note 9 وجود دارد، انتخاب را برای افراد سخت‌پسند نیز راحت کرده است. در زمان خرید قاب، کاور و کیف نوت 9 دقت کنید که گزینه انتخابی شما لبه‌ها را کاملا تحت پوشش قرار دهد، از دست لیز نخورد و همچنین مانعی برای پورت‌ها و درگاه‌های گوشی نباشد.

قاب ژله ای نوت 9 و قاب سیلیکونی نوت 9 دو مدل از قاب‌های نرم هستند که طرفداران بیشتری نسبت به قاب‌های سخت دارند. گارد ژله ای نوت 9 در دو مدل شفاف و رنگی در بازار موجود است، بنابراین می‌توانید یک قاب Note 9 شیک پارچه‌ای، اکلیلی، رنگی یا حتی بدون رنگ انتخاب کنید. قاب سیلیکونی Note 9 نیز ایمنی خوبی برای گوشی ایجاد می‌کند و در رنگ‌های زیبا وشیک به بازار عرضه شده است. قاب‌های سخت نوت 9 نیز یک انتخاب خوب برای افرادی خواهد بود که به دنبال ایمنی بیشتر برای گوشی هوشمند خود هستند. قاب 360 درجه نوت 9 یکی از قاب‌های سخت بوده که امنیت بیشتری نسب به قاب‌های نرم نوت 9 ایجاد می‌کنند.

با پیشرفت گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر و نیاز به افزایش امنیت فیزیکی آن‌ها، خرید قاب 360 درجه GKK برای گوشی سامسونگ نوت 9 - Galaxy Note 9 با توجه به محبوبیت برند GKK می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای کاربران این اسمارت فون باشد. استفاده مدوام از گوشی، آن را در معرض خطراتی نظیر ضربه، سقوط و انواع خراش و ساییدگی قرار می‌دهد. گوشی سامسونگ نوت 9 نیز همانند سایر اسمارت فون‌ها همواره در معرض چنین آسیب‌هایی است، بنابراین خرید قاب 360 درجه GKK برای گوشی سامسونگ نوت 9 - Galaxy Note 9 می‌تواند یکی از راهکارهای معقول و مناسب برای محافظت از بدنه این گوشی هوشمند باشد. GKK یکی از برندهای لوازم جانبی گوشی هوشمند است که با تولید قاب 360 درجه گلکسی نوت 9 روشی مطمئن و مناسب را در اختیار دارندگان این گوشی هوشمند قرار داده است

خرید گلس محافظ صفحه نمایش Samsung Galaxy Note 9

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های گوشی که نیاز به مراقبت شدیدی دارد، نمایشگر می‌باشد. راه‌های زیادی برای محافظت از نمایشگر گوشی نوت 9 وجود دارد که بهترین آن خرید گلس نوت 9 می‌باشد. گلس سامسونگ گلکسی نوت 9 به‌راحتی می‌تواند مانع از خط و خش بر روی نمایشگر شود و احتمال آسیب ناشی از ضربه را کاهش دهد. برخی از گلس‌ها می‌توانند کارایی گوشی شما را افزایش دهند و باعث سهولت استفاده از گوشی شوند. گلس مدل بوف، گلس تمام صفحه نوت 9 و محافظ صفحه نانو نوت 9 برخی از مدل‌های معروف هستند که ایمنی خوبی برای گوشی ایجاد می‌کنند.

گلس محافظ تمام صفحه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9  Note 9 ، یکی از گزینه‌های تمام و کمال برای محافظت از صفحه نمایش این گوشی جدید و گران قیمت محسوب می‌شود. برای برخی از مدل‌های گوشی هوشمند استفاده از گلس‌های تخت که تنها قسمت‌های صاف صفحه نمایش را پوشش می‌دهد روش کارسازی نخواهد بود. در زیر به توضیح نسبتا کاملی در مورد دلایل لزوم خرید محافظ تمام صفحه برای گوشی اشاره شده است. صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که باید از آن‌ها در برابر صدمه و حتی آسیب‌های کوچک و ناچیر محافظت شود، به همین دلیل شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند از فناوری‌هایی مثل گوریلا گلس استفاده می‌کنند تا احتمال آسیب دیدن نمایشگر را به حداقل برسانند.

 در زمان خرید گلس Note 9 دقت کنید که گلس وضوح تصویر را تغییر ندهد، قابلیت ضد لک و ضد چربی داشته باشد، کل نمایشگر را پوشش دهد. برخی از گلس‌ها دارای ویژگی خط دید مستقیم هستند و به نوعی پرایوسی برای شما ایجاد می‌کنند. فراموش نکنید که گلس‌های فاقد کیفیت و ارزان قیمت موجود در بازار بهترین گزینه برای خرید نیستند، با کمی جستجو می‌توانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

خرید شارژر، باتری، هندزفری و قلم Note 9

یکی دیگر از لوازم جانبی Galaxy Note 9، قلم نوت 9 می‌باشد. این قلم نوت 9 بلوتوثی است و کار با گوشی را برای شما آسان می‌کند. پیش از این‌که برای خرید لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت 9 اقدام کنید، کمی مطالعه و جستجو کنید تا بتوانید جنس اصل و اورجینال را تهیه کنید. خرید لوازم جانبی سامسونگ به شما کمک می‌کند تا عمر مفید گوشی خود را افزایش دهید و برای آن یک جذابیت و مدل خاص ایجاد کنید.

هندزفری نوت 9 نیز یکی دیگر از وسایل جانبی است که نقش مهمی در کیفیت صدایی که گوش می‌دهید دارد. هندزفری Note 9 نویز را حذف می‌کند، قدرت تفکیک صوت دارد، امپدانس آن با گوشی همخوانی دارد و به گوش آسیب نمی‌رسد.

از آنجایی که قیمت شارژر Note 9 زیاد نیست، بهتر است در صورت خرابی شارژر هرچه سریع‌تر برای تعویض آن اقدام کنید تا مانع از خرابی باتری نوت 9 شوید. علاوه بر شارژر معمولی، شارژر وایرلس نوت 9 نیز یک انتخاب خوب برای دارندگان این گوشی خواهد بود. شارژر وایرلس Note 9 گوشی شما را سریع‌تر شارژ می‌کند و نیاز به هیچ کابلی نخواهد داشت. قیمت شارژر وایرلس Samsung Galaxy Note 9 نسبت به شارژر کابلی Note 9 زیادتر است، اما کارایی بهتری برای گوشی شما خواهد داشت.

لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی A60

گوشی سامسونگ Galaxy A60 دارای امکانات و قابلیت‌های خوبی است و با داشتن یک طراحی عالی به عنوان یک گوشی پرطرفدار شناخته شده است. یک باتری خوب، یک نمایشگر عالی، دوربین سلفی مناسب برخی از ویژگی‌های این اسمارت فون می‌باشد. با توجه به مشخصاتی که در ادامه از گوشی سامسونگ گلکسی A60 آورده شده است می‌توانید هر چه سریع‌تر برای خرید لوازم جانبی A60 اقدام کنید. 

گلکسی A60 دارای یک نمایشگر 6.3 اینچی لمسی خازنی PLS TFT است که با رزولوشن تصویر 1080 در 2340 بسیار کیفیت خوبی دارد. رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی دو مورد از ویژگی‌های خوب این گوشی هستند که علاوه بر آن، این گوشی به درگاه حافظه نیز مجهز شده است و شما می‌توانید تا 512 گیگابایت حافظه گوشی خود را ارتقا دهید. دوربین سه گانه 32، 8 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بسیار مورد پسند افرادی هستند که علاقه زیادی به عکس و فیلم گرفتن دارد. از طرف دیگر گوشی سامسونگ گلکسی A60 با یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود که می‌توانید با شارژ سریع 15 واتی آن را سریعا شارژ کنید. با توجه به طراحی عالی و ظرافت بی‌نظیر گوشی، بهتر است فکری به حال خرید لوازم جانبی گلکسی A60 کنید تا عمر مفید گوشی خود را افزایش دهید.

خرید کاور، کیف و قاب گوشی سامسونگ A60

برخی از افراد هستند که برای تأمین امنیت بیشتر برای گوشی خود دوست دارند کیف A60 بخرند. کاور کتابی A60 و همچنین کیف A60 یک گزینه عالی برای محافظت از بدنه و نمایشگر گوشی است. کیف چرمی Samsung A60 دوام خوبی دارد و استفاده از آن حس خوبی به شما می‌دهد. کیف هوشمند گلکسی A60، این امکان را به شما می‌دهد تا بدون خارج کردن گوشی به راحتی تماس‌ها، پیام‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و پخش موسیقی را مدیریت کنید.

خرید قاب A60، کاور A60 یا کیف A60 یکی از مواردی است که هر فرد آگاهی به شما پیشنهاد می‌دهد. گارد A60 در انواع مختلفی ساخته شده دارد که این تنوع گاهی اوقات باعث سردرگمی می‌شود. بنابراین آگاهی از مدل‌ها و همچنین ویژگی‌های خرید کاور A60 می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. خرید کاور گوشی سامسونگ A60 به شما کمک می‌کند تا طرحی خاص و منحصر به فرد به گوشی خود بدهید و خیال خود را از بابت ایمنی گوشی سامسونگ گلمسی A60 راحت کنید. فاکتورهای خاصی در خرید گارد A60 وجود دارد. برای مثال قاب A60 نباید جلوی پورت‌ها و درگاه‌های گوشی را بگیرد. لغزنده نبودن، چربی‌ریزی، ضد لک بودن و پوشش دهی لبه‌ها نیز از جمله دیگر مواردی هستند که حتما باید در نظر بگیرید. قاب سیلیکونی A60 و قاب ژله ای A60 دو مدل از قاب‌های نرم هستند. گارد ژله ای A60 منعطف بوده و طرفدار زیادی دارد. از طرف دیگر قاب سیلیکونی A60 نیز منعطف بوده و به علت جنس میکرو فایبری خود مانع ضربه به گوشی می‌شود. اما قاب 360 درجه A60 در گروه قاب‌های سخت قرار دارد و ایمنی بهتری برای گوشی فراهم می‌کند. این قاب در 8 رنگ خاص دیده می‌شود. به علت تنوع گسترده در قاب‌های A60، به راحتی می‌توانید گارد محافظ مورد نظر را پیدا کنید.

خرید  شارژر و باتری سامسونگ گلکسی A60

اگر پس از مدتی شاهد باد کردن باتری گوشی خود هستید یا اینکه می‌بینید گوشی شما کارایی اولیه خود را ندارد، بهتر است برای خرید باتری A60 اقدام کنید. خرید باتری A60 به شما کمک می‌کند تا عملکرد گوشی شما مثل روز اول شود. اما علت اصلی خرابی باتری A60 چیست؟! 90 درصد موارد خرابی باتری به شارژر و نحوه شارژ کردن شما بر می‌گردد. اگر یکی از افرادی هستید که در حین شارژ شدن گوشی از آن استفاده می‌کنید، آگاه باشید که این کار یک اشتباه است. از طرف دیگر استفاده از شارژر خراب و تقلبی می‌تواند جدی‌ترین تهدید برای باتری گلکسی A60 باشد. درست است که قیمت باتری A60 و قیمت شارژر A60 نسبتا زیاد است، اما قطعا ارزش هزینه کردن را دارد.

خرید گلس محافظ صفحه نمایش گلکسی A60

یکی از نقاط حساس گوشی که مرکز تجمع سنسورهای گوشی است، نمایشگر می‌باشد. بیشتر خرابی‌های گوشی به تعمیرات و تعویض ال سی دی گوشی مربوط می‌شوند. اگر شما نمی‌خواهید یکی از این قربانیان باشید، خرید گلس A60 را فراموش نکنید. اما هر گلس A60 که در بازار وجود دارد، مناسب نمایشگر گوشی شما نمی‌باشد. خرید گلس محافظ A60 مرغوب نه تنها از گوشی مراقبت می‌کند، بلکه می‌تواند سبب سهولت در استفادده شما شود. برای مثال برخی از گلس‌ها دارای ویژگی آنتی رفلکس نور هستند و مانع بازتاب نور به چشم شما می‌شوند. برخی دیگر از گلس‌ها دارای ویژگی گلس پرایوسی هستند و حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنند. گلس A60 باید ضخامت کم و قابلیت نصب آسان داشته باشد. بنابراین هر چه قدر ضخامت گلس کم‌تر باشد، وضوح تصویر بهتر خواهد بود. برخی دیگر از ویژگی‌ها از قبیل فول چسب، دور چسب، ضد لک، چربی‌گریزی و غیره نیز وجود دارند که سبب راحتی شما در استفاده از گوشی می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید با خرید گلس محافظ تمام صفحه سامسونگ Galaxy A60 برخی از این ویژگی‌ها را برای گوشی خود ایجاد کنید. با توجه به هزینه بسیار زیاد ناشی از تعویض نمایشگر گوشی، چه خوب که هزینه بیشتری برای خرید یک گلس A60 مرغوب بپردازید تا با خیالی آسوده از گوشی خود استفاده کنید.

خرید هندزفری A60

یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی گوشی، هندزفری است که درصد زیادی از افراد به طور روزانه از آن استفاده می‌کنند. خرید هندزفری A60 اصل، تجربه خاصی برای شما ایجاد می‌کند. هندزفری A60 کیفیت صدای خیلی خوبی دارد، نویز را حذف می‌کند، صدا را به بیرون انتقال نمی‌دهد و امپدانس آن با امپدانس گوشی همخوانی دارد. با خرید هندزفری گلکسی A60 اورجینال تجربه‌ای خاص برای خود ایجاد کنید.

همیشه پیش از خرید لوازم جانبی سامسونگ تحقیق کنید تا بتوانید بهترین و با کیفیت‌ترین کالا را خریداری کنید. با توجه به اطلاعاتی که در بالا آورده شده است، دقت در خرید لوازم جانبی A60 می‌تواند به نوعی کارایی گوشی شما را بالا ببرد. فراموش نکنید هزینه خرید لوازم جانبی گلکسی A60 زیاد نیست، اما باعث از بین رفتن نگرانی شما می‌شود.

گزینه‌های متنوع در قیمت خرید لوازم جانبی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A60

اگر به فکر افزایش زیبایی و ایمنی گوشی خود هستید، قطعا خرید لوازم جانبی A60 بهترین راه‌حل برای انجام آن است. خرید لوازم جانبی گلکسی A60 به شما اجازه می‌دهد تا یک طرح خاص و ویژه برای گوشی خود ایجاد کنید و از استفاده از آن لذت ببرید. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که به طور غیرعمدی به گوشی ضربه می‌خورد یا از ارتفاعی سقوط می‌کند. در این شرایط بهترین کار خرید لوازم جانبی آ60 است تا حداقل کمی خیال خود را از این بابت راحت کنید. بنابراین با خرید لوازم جانبی سامسونگ گلکسی A60 می‌توانید با کم‌ترین هزینه، بهترین ایمنی را برای گوشی ایجاد کنید. برخی از لوازم جانبی سامسونگ گلکسی A60 عبارتند از قاب سامسونگ A60، گارد A60، گلس A60، کیف A60 و غیره. معیارهای خاصی برای خرید لوازم جانبی سامسونگ وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به آن‌ها بهترین انتخاب را انجام دهید. فراموش نکنید معیار انتخاب نباید قیمت خرید لوازم جانبی Galaxy A60 باشد! 

لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی A40

سامسونگ گلکسی A40  طراحی خاصی دارد که این ویژگی در کنار مشخصات فنی این گوشی باعث شده است خود را به عنوان یکی از گوشی‌های خوب نشان دهد. به طور کلی می‌توان گفت گلکسی A40 ترکیبی از مشخصات دو گوشی دیگر این سری یعنی A30 و A40 را دارد.  Galaxy A40 یک گوشی خوش‌دست و قیمت مناسب است که جایگاه خوبی در خط تولید سری A کسب کرده است. این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر 5.9 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده و یک ناچ کوچک در بالای نمایشگر آن دیده می‌شود. این ناچ محل خوبی برای دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی این گوشی می‌باشد. دوربین 16 مگاپیکسلی و دوربین 5 مگاپیکسلی پشتی، به ترتیب دوربین اصلی و دوربین عریض این گوشی می‌باشند. برخی از مشخصات دیگر این گوشی شامل تراشه اگزینوس 7889، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است. شما می‌توانید حافظه داخلی این گوشی را با استفاده از کارت‌های حافظه تا 512 گیگابایت افزایش دهید. این گوشی همچون مدل‌های دیگر این سری دارای حسگر اثرانگشت در پشت دستگاه بوده و با کمک یک باتری 3100 میلی آمپر ساعتی کار می‌کند.

قیمت خرید لوازم جانبی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A40

گوشی سامسونگ گلکسی A40 یکی دیگر از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ است که پس از A50، A30 و A10 در ماه مارس معرفی گردید. اگر یکی از مالکان A40 هستید یا قصد دارید در آینده این گوشی را بخرید، قطعا خرید لوازم جانبی A40 را فراموش نخواهید کرد. شما با داشتن اطلاعات کافی در زمینه خرید لوازم جانبی سامسونگ A40 می‌توانید از گوشی خود محافظت کافی انجام دهید. با توجه به این‌که خرید لوازم جانبی A40 نامرغوب، نمی‌تواند از گوشی شما مراقبت کند، داشتن اطلاعات کافی درباره لوازم جانبی بسیار مهم است. در زمان خرید لوازم جانبی سامسونگ A40 فراموش نکنید که قیمت، تعیین کننده کیفیت نمی‌باشد. بنابراین قیمت خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ A40 نمی‌تواند بیانگر کیفیت لوازم باشد. در اینجا اطلاعات کاملی راجع به برخی از لوازم جانبی گوشی A40، از قبیل کاور A40، قاب گوشی سامسونگ A40، گلس A40 و غیره آورده شده است.

سامسونگ گلکسی A40


خرید کیف Samsung Galaxy A40

 با توجه به جنس بدنه پلاستیکی گوشی، خرید کاور کتابی A40 سامسونگ یا کیف A40، یک راه عالی برای محافظت از بدنه و نمایشگر به طور هم‌زمان است. کیف چرمی Samsung A40، کیف کلاسوری A40 و کیف هوشمند A40 برخی از مدل‌های متنوع کیف هستند که هر یک ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. برای مثال شما با خرید کیف کلاسوری A40 یا خرید کیف هوشمند A40 بدون این‌که نیاز باشد گوشی را از کیف خارج کنید، می‌توانید به تماس‌ها پاسخ دهید یا ساعت و تاریخ را ببینید. به طور کلی می‌توان گفت کیف یکی از لوازم جانبی A40 می‌باشد که نسبت به کاور امنیت بهتری برای گوشی هوشمند شما فراهم می‌کند. اگر هم به فکر امنیت بیشتر هستید، کاور کتابی A40 نیز انتخاب خوبی خواهد بود.

خرید گلس محافظ صفحه نمایش Samsung Galaxy A40

در گوشی‌های لمسی عصر جدید، محافظت از صفحه نمایش بسیار مهم است. به طوری که اگر صفحه نمایش گوشی شما آسیب ببیند، گوشی شما دیگر کاربردی ندارد. از آنجایی که هزینه ناشی از تعویض ال سی دی بسیار زیاد است، شما می‌توانید با خرید گلس A40 مانع از آسیب به نمایشگر شوید. شما با خرید یک گلس A40 مرغوب می‌توانید از تصاویر باکیفیت صفحه نمایش 5.9 اینچی خود لذت ببرید. معیارهای خاصی برای کیفیت گلس A40 تعیین شده است که شما با توجه به آن‌ها می‌توانید خرید کنید. چربی‌گریزی و ضدلکه بودن، قابلیت خط دید مستقیم، آنتی رفلکس نور، ضخامت کم، وضوح تصویر بالا و پوشش‌دهی کامل نمایشگر از جمله مواردی هستند که در زمان خرید گلس باید آن دقت کنید. بنابراین گلسی مرغوب و باکیفیت است که بیشتر این ویژگی‌ها را در خود داشته باشد.

خرید گارد و کاور گوشی سامسونگ A40

 خرید قاب سامسونگ A40 یک کار هوشمندانه برای محافظت از گوشی است. تنوع زیادی در قاب سامسونگ A40 وجود دارد. بنابراین حتی افراد سخت‌پسند هم می‌توانند طرح و رنگ دلخواه خود را پیدا کنند. با خرید گارد گوشی A40 می‌توانید در عین زیبایی، امنیت خوبی نیز برای گوشی ایجاد کنید. دو مدل قاب نرم و قاب سخت برای حفظ ایمنی گوشی وجود دارد. قاب سیلیکونی A40 و قاب ژله ای A40 دو مدل از قاب‌های نرم می‌باشد. گارد ژله ای A40 ایمنی خوبی برای گوشی ایجاد می‌کند، تنوع رنگی و طرحی زیادی دارد و از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است. قاب سیلیکونی A40 نیز مانع از ضربه به گوشی می‌شود و جذابیت خاص خود را دارد. قاب نباید در کارایی و عملکرد گوشی شما خللی ایجاد نکند و همچون مانعی در مقابل پورت‌ها، دوربین و دکمه‌ها نباشد. اگر به دنبال قابی هستید که از دست شما لیز نخورد، پیشنهاد ما به شما قاب 360 درجه است. قاب 360 درجه Galaxy A40 ضد تعریق بوده و از آنجایی که نوعی قاب سخت است، ایمنی بالایی برای گوشی ایجاد می‌کند. یک قاب ایده‌ال دارای خاصیت ضدلکه بودن و چربی گریزی است، لبه‎‌ها و تمام بدنه را تحت پوشش قرار می‌دهد و استفاده شما از گوشی را آسان می‌کند.

خرید لوازم جانبی A40

خرید باتری، شارژر و هندزفری Samsung Galaxy A40

گلکسی A40 دارای یک باتری 3100 میلی آمپر ساعت می‌باشد که نسبتا ضعیف‌تر است. هر باتری عمر مفید خاصی دارد، اما برخی از عوامل هستند که باعث می‌شوند باتری زودتر خراب شد. اگر مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا باتری شما شارژ شود یا این‌که باتری گوشی شما شارژ خالی می‌کند، سریعا به فکر خرید باتری A40 باشید. قیمت باتری A40 زیاد نیست، پس با خرید آن به گوشی خود عمر دوباره بدهید.

یک هندزفری باکیفیت، تجربه گوش دادن به موسیقی را برای شما خاص می‌کند. هندزفری A40 به خوبی در گوش جا می‌گیرد و با ارگونومی گوشی سازگاری دارد؛ از این رو مانع از آسیب به گوش می‌شود. با خرید هندزفری A40 نویزها را کاهش دهید و مانع از انتقال صدا شوید. این هندزفری توانایی تفکیک صدا را دارد و امپدانس آن با امپدانس گوشی همخوانی دارد.

در بسیاری از موارد خرید شارژر A40 می‌تواند مشکل باتری را رفع کند. اگر شارژر شما دچار مشکل شده است و گوشی شما را به خوبی شارژ نمی‌کند، بهتر است هر چه سریع‌تر برای تعویض شارژر اقدام نمایید. اگر شارژر خراب باشد، قطعا باعث خراب شدن باتری A40 شما نیز می‌شود. شارژرهای تقلبی باعث آسیب به باتری می‌شوند. قیمت شارژر A40 خیلی کمتر از قیمت باتری است؛ پس در خرید آن تعلل نکنید.

خرید لوزام جانبی A40 یکی از مهم‌ترین کارهایی است که نیاز به دقت زیاد دارد. با توجه به نوسانات موجود در بازار، قیمت خرید لوازم جانبی سامسونگ A40 نمی‌تواند معیاری برای سنجش کیفیت آن‌ها باشد. در زمان خرید لوازم جانبی A40 باید تمام فاکتورهای ذکر شده را لحاظ کنید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. خرید از مراکز فروش معتبر به نوعی تضمین کننده جنس و کیفیت کالا می‌باشد. اگر به دنبال کیفیت خوب و در عین حال قیمت کمتر هستید، بهتر است سری به فروشگاه اینترنتی استایل آپ بزنید تا از تخفیف‌های همیشگی این فروشگاه بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و کیفیت خرید لوازم جانبی سامسونگ گلکسی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان استایل آپ تماس بگیرید.