خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

S10 نقد و بررسی


سامسونگ  این بار بیش از همیشه با s10  به مفهوم یک گوشی هوشمن بی‌نقص و کامل نزدیک شده است. پرچمدار سامسونگ این بار به رقیبی قدر و غیرقابل چشم‌پوشی در عرصه تکنولوژی برای هم‌ارزان خود بدل شده است.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری گوشی‌های هوشمند با تمام شباهت‌های گریزناپذیرشان، در جزئیات بسیار مهم و قابل تغییراند. پرچم‌داران ۲۰۱۹ سامسونگ به‌لطف پنل‌های Infinity-O، اکنون بیش از هر زمان دیگری به تصور ما از طراحی تمام‌صفحه نزدیک شده‌اند. در نگاه نخست، دوربین سلفی در گوشه‌ی سمت راست نمایشگر داخل روزنه‌ای دایره‌ای‌شکل (گلکسی اس ۱۰) و کپسول‌مانند (گلکسی اس ۱۰ پلاس) بیش از هر بخش دیگری خودنمایی می‌کند که با تغییر محل خود، فضای لبه‌ی بالا را برای پیشروی هرچه‌بیشتر نمایشگر به‌سمت مرز فیزیکی دستگاه مهیا کرده است. ضخامت صفحه نمایشگر گوشی و همچنین ضخامت حاشیه اطراف آن، به طرز قابل ملاحظه‌ای کم شده است. روزنه‌‌ی دوربین درکنار بریدگی قطره‌ای نمایشگر، بهترین راهکار برای تولید محصولی نزدیک به ایده‌ی صفحه‌نمایش تمام‌صفحه است و کاربری آن را هم دچار اشکال نکرده است. به غیر از تغییر فاحش صفحه نمایشگر نسبت به مدل‌های پیشین، در ظاهر سامسونگs10 ، تغییرات دیگری به چشم نمی‌خورد و مانند سایر مدل‌های سامسونگ، تا حد امکان ظریف و تمیز طراحی شده است. پنل‌ پشتی در رنگ‌های متنوعی ازجمله مشکی، سفید، آبی، سبز، زرد و صورتی سفارش‌دادنی است، در ‌این ‌بین، نسخه‌ی سفید صدفی در زوایای مختلف، هاله‌هایی از سبز و صورتی را نیز به‌تصویر می‌کشد و در ترکیب با فریم نقره‌ای براق، جلوه‌‌ی جالبی دارد. توجه کنید نسخه‌ی پلاس را می‌توان با پنل سفید و مشکی سرامیکی نیز سفارش داد که ۲۳ گرم سنگین‌تر از نسخه‌ی شیشه‌ای خواهد بود.

یکی دیگر از تفاوت‌ها نحوه قرار گرفتن دورین سه‌گانه سامسنوگ اس 10 در پنل پشتی گوشی است. زیر مجموعه‌ی عریض دوربین، لوگوی سفید SAMSUNG  ‌ چشم می‌خورد؛ اما دیگر از حسگر اثر انگشت خبری نیست؛ چراکه گلکسی اس ۱۰ به‌عنوان نخستین گوشی هوشمند دنیا با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر روانه‌ی بازار شده است.

نرم افزار و رابط کاربری

S10 samsung با هدف گسترش رابط کاربری one ui در صدد گرفتن جای تجربه Samsung experience است. هدف سامسونگ آسان‌تر و سریع‌تر کردن رابطه کاربری کاربر با گوشی است. به همین دلیل در این نسخه تمام تمرکز خود را بر روی ساده سازی تمرکز بهتر کاربر بر روی امور گذاشته است. به‌عنوان مثال، منوِ تنظیمات گوشی به‌گونه‌ای سازمان‌دهی شده تا کاربر به‌سادگی به بخش‌های مهم دسترسی داشته باشد. کره‌ای‌ها رابط کاربری جدید خود را طبیعی‌تر می‌دانند و معتقدند One UI نوع تعاملمان با گوشی را تغییر می‌دهد. در رابط جدید، کلیدها و گزینه‌های مختلف به نیمه‌ی پایین نمایشگر نزدیک‌تر شده‌اند تا بدین‌ترتیب، راحت‌تر بتوان به آن‌ها دسترسی داشت.

One ui تجربه بصری زیباتری را هم برای کاربر فراهم کرده است. درضمن، قابلیت Night Mode نیز با تیره‌تر‌کردن محیط رابط کاربری، از فشار وارد بر چشمان کاربر می‌کاهد.

دوربین

این روزها دوربین‌های اکثر برندهای گوشی قابلیت خوبی در ثبت عکس در روز و هنگام نور کافی دارند. اما عکاسی در شب، موقعیت بکری است که به وسیله آن کیفیت واقعی دوربین گوشی را، می‌توان آزمود. گلکسی اس ۱۰ نخستین پرچم‌دار سامسونگ با دوربین سه‌گانه است. حسگرهای این دوربین با ترکیب مشابه سری میت ۲۰ هواوی، از لنزهای واید و تله‌فوتو و اولتراواید بهره می‌برد؛ اما مسلما جزئیات مربوط‌به آن‌ها تفاوت بسیاری با نماینده‌ی چینی‌ها دارد. حسگر اصلی دوربین با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی و ابعاد ۱/۲.۵۵ اینچی و پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری در پسِ لنزی با دیافراگم متغیر f/1.5-2.4 و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و فوکوس خودکار تشخیص فاز قرار دارد. حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دوم با ابعاد ۱/۳.۶ اینچی و پیکسل‌های ۱.۰ میکرومتری از لنز تله‌فوتو f/2.4 با لرزش‌گیر اپتیکال و زوم اپتیکال ۲ برابری و فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده می‌کند.

باتری

برای بسیاری از کاربران پیش از همه مطالب گفته شده، باتری گوشی و قدرت آن است که تعیین کننده می‌باشد. ادعای سامسونگ درباره s10 بر شارژدهی 24 ساعته هوشمند است. که بعد از آزمایشات مختلف، باید اذعان کنیم که ادعای درستی را مطرح کرده است.

لوازم جانبی

اگر این غول کمپانی سامسونگ را خریده‌اید، هرچه زودتر به دنبال لوازم جانبی مناسب برای آن باشید، تا بتوانید به درستی از گوشیتان محافظت کنید. برای خرید انواع گلس، قاب، باتری و ... می‌توانید به قسمت لوازم جانبی سامسونگ s10 استایل آپ مراجعه کنید. در صورت ایجاد هرگونه سوالی ما در خدمت شما هستیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.