خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی M20

سامسونگ همه ساله از سری جدید از گوشی‌های خود رونمایی می‌کند. نه تنها گوشی‌های پرچم‌دار این کمپانی، بلکه دیگر گوشی‌های آن نیز طرفداران خاص خود را دارند. گوشی‌های میان رده این کمپانی معمولا در اوایل سال میلاد رو نمایی می‌شود که یکی از این گوشی‌ها، M20 می‌باشد. گوشی سامسونگ گلکسی M20 دارای مشخصات فنی و سخت افزاری مناسبی است که کارایی گوشی را به گونه‌ای تضمین می‌کند.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی M20 یکی از نقاط قوت این گوشی به شمار می‌رود، به طوری که شما می‌توانید تا ساعت‌ها بدون نگرانی از گوشی خود استفاده کنید. پشتیبانی از شارژ 15 واتی و دارا بودن هدفون جک 3.5 میلی‌متری برخی دیگر از مشخصات این مدل گوشی سامسونگ M20 می‌باشد. نمایشگر عالی و محهز بودن به یک باتری بسیار قوی برخی از مشخصات بازر این گوشی هستند. سامسونگ Galaxy M20 دارای یک نمایشگر 6.3 اینچی PLS TFT است که با وجود طراحی Infinity-V زیبایی آن دوچندان شده است. از این گوشی در ماه ژانویه سال 2019 رونمایی شد و سرانجام از ماه فوریه به بازار عرضه گردید. گوشی هوشمند M20 دارای یک تراشه اگزینوس 7908 و پردازنده 8 هسته‌ای است که با سیستم عامل اندروید 8.1 اریو مجهز شده است. دوربین دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی M20 مشابه با گوشی M10 می‌باشد. این گوشی هوشمند مجهز به رم 3 یا 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی می‌باشد.

با خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی M20 می‌توانید تا حد زیادی استرس خود را در زمینه مراقبت از گوشی کاهش دهید. در ادامه اطلاعات کاملی راجع به برخی از لوازم جانبی M20 از جمله کیف M20، گلس M20، قاب M20، شارژر M20 و غیره آورده شده است تا شما در عین امنیت، بتوانید ظاهر گوشی خود را متمایز کنید.

خرید گلس محافظ صفحه نمایش سامسونگ گلکسی M20

گلس M20 یکی از بهترین لوازم جانبی است که نقش بسیار مهمی در مراقبت از نمایشگر دارد. نمایشگر گوشی یکی از مهم‌ترین قسمت‌های گوشی است که بیشتر سنسورها بر روی آن جمع شده‌اند و هر گونه آسیب به آن می‌تواند باعث از کار افتادن آن شود. از این‌رو برخی از لوازم جانبی سامسونگ M20 هستند که شما می‌توانید با خرید آن‌ها به خوبی از نمایشگر 6.3 اینچی گوشی خود محافظت کنید. گلس‌ M20 به خوبی بر روی نمایشگر قرار می‌گیرد و مانع از نفوذ هوا و گرد و غبار می‌شود. گلس‌های مرغوب علاوه بر این‌که از ال سی دی گوشی مراقبت می‌کنند، قابلیت‌هایی نیز به آن اضافه می‌کنند. برای مثال برخی گلس‌ها دارای ویژگی خط دید مستقیم هستند، لازم است که به این نکته اشاره شود که، قیمت گلس M20 ، با کیفیت و میزان کارایی این محصول تناسب دارد و با توجه به ارزش این کالا تعیین گردیده است. برخی دیگر دارای خاصیت آنتی رفلکس نور می‌باشد و برخی دیگر خاصیت چربی‌گریزی و ضدلکه بودن دارند. گلسی مرغوب است که بیشتر این ویژگی‌ها را در خود داشته باشد و وضوح و کیفیت صفحه نمایش را حفظ کند. برخی از گلس‌های نامرغوب علاوه بر این‌که کیفیت تصویر را کاهش می‌دهند، لمس گوشی را نیز با مشکل رو به رو می‌کنند. پس در زمان انتخاب بدون توجه به قیمت، به خرید لوازم جانبی M20 بپردازید. قیمت خرید لوازم جانبی M20 زیاد نیست، بنابراین شما می‌توانید با کمی هزینه بیشتر به نوعی آینده گوشی خود را تضمین کنید.

گلس فول ام 20 پلاس با دارا بودن خاصیت چسبندگی کامل در تمامی نقاط گلس، به آسانی بر روی نمایشگر چسبانده می‌شود و از ضخامت کم‌تری نسبت به گلس‌های مشابه برخوردار می‌باشد.

خرید گلس محافظ تمام صفحه گوشی سامسونگ Samsung Galaxy M20، یکی از انتخاب‌هایی است که اطمینان بیشتری در رابطه با عدم آسیب نمایشگر این گوشی برای دارندگان گوشی M20 حاصل می‌کند.

خرید قاب و گارد Samsung M20

گوشی M20 زیبایی خاصی دارد و ظرافت به کار گرفته شده در طراحی آن بسیار خاص است. از آنجایی که طرح‌های متنوعی از قاب‌های نرم و سخت وجود دارد، این به شما بستگی دارد که کدام یک را بیشتر برای گوشی خود می‌پسندید. گاهی اوقات کابران به فکر تنوع هستند و می‌خواهند گوشی آن‌ها دارای ظاهری متفاوت باشد. با توجه به تنوع موجود در قاب و گارد M20 این کار به راحتی امکان‌پذیر است. فقط کافی است کمی هزینه کنید و بهترین کاور M20 را خریداری کنید. کاورها علاوه بر زیبایی، امنیت خوبی نیز برای گوشی ایجاد می‌کنند. این گوشی دارای حاشیه بسیار کم بوده و تنها در بخش پایینی آن شاهد یک حاشیه تقریبا ضخیم‌تر هستیم. برای جلوگیری از ضربات احتمالی، بهترین راه خرید قاب M20، گارد M20 یا کاور M20 می‌باشد. حساسیت بالایی که بدنه اسمارت فون‌ها دارند، باعث شده است در زمان کار کردن با گوشی در مکان‌های شلوغ یا در حین راه رفتن بسیار مراقب باشیم؛ چرا که افتادن ناگهانی گوشی باعث صدمات جبران ناپذیری به آن می‌شود. فقط در زمان خرید قاب گوشی M20 نباید کیفیت آن را فراموش کنید. قاب سیلیکونی M20 و قاب ژله ای M20 دو مدل قاب نرم هستند. این قاب‌ها منعطف بوده و پوشش‌دهی خوبی دارند. برای مثال گارد ژله ای M20 در طرح‌های رنگی، بی‌رنگ یا شفاف، الکلیلی و غیره دیده می‌شود که شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود یکی را به دلخواه انتخاب کنید. خرید قاب محافظ سیلیکونی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy M20 ، با توجه به میزان محبوبیت این نوع از کاور محافظ در بین کاربران، می‌تواند از جمله انتخاب‌های مناسب برای کاربرانی باشد که به تنوع رنگ قاب گوشی خود اهمیت زیادی می‌دهند. قاب سیلیکونی M20 یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود.

اگر به دنبال یک پوشش محکم‌تر با امنیت بهتر هستید، می‌توانید سراغ کیف M20 سامسونگ بروید. این نوع از گاردها از بدنه و صفحه نمایش محافظت می‌کنند و بالطبع امنیت ببیشتری ایجاد می‌کنند. کیف چرمی Samsung M20 و کیف هوشمند گلکسی M20 دو گزینه انتخابی در زمان خرید کیف هستند. کیف چرمی M20 ظاهری بسیار شیک دارد و ایمنی بالایی برای گوشی ایجاد می‌کند. اگر تاکنون از قاب M20 استفاده کرده‌اید، می‌توانید این‌بار برای تنوع به خرید کیف M20 بپردازید. از طرف دیگر خرید کیف هوشمند گلکسی M20 به شما اجازه می‌دهد تا بدون خارج کردن گوشی از کیف، تماس‌ها را پاسخ دهید، پیام‌ها و ساعت و تاریخ را ببینید و به موسیقی گوش کنید.

با پیشرفت گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر و طراحی هرچه ظرافتمندانه‌تر این ابزارها، استفاده از قاب و کاور محافظ گوشی موبایل نیز بیش از پیش حس می‌شود. خرید قاب 360 درجه GKK گوشی سامسونگ Samsung Galaxy M20 با توجه به محبوبیت برند GKK می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای کاربران این اسمارت فون باشد. استفاده مداوم از گوشی، آن را در معرض خطراتی نظیر ضربه، سقوط و انواع خراش و ساییدگی قرار می‌دهد. . تنها نکته‌ای که در زمان خرید این گاردها باید به آن توجه کرد این است که قاب مناسب گوشی شما باشد و جلوی دکمه‌ها، پورت‌ها و دوربین را نگیرد.

گوشی Samsung M20 نیز همانند سایر اسمارت فون‌ها همواره در معرض چنین آسیب‌هایی است، بنابراین خرید قاب فول سامسونگ M20 مدل Gkk می‌تواند یکی از راهکارهای معقول و مناسب برای محافظت همه جانبه از بدنه این گوشی هوشمند باشد. این قاب 360 درجه ام 20 از مواد پلی‌کربنات مرغوب ساخته شده است و جزو مقاوم‌ترین لوازم جانبی M20 محسوب می‌شود. قاب کلاسوری M20، قاب 360 درجه M20 و کاور کتابی M20 نوعی دیگر از قاب‌ها هستند که هر کدام ویژگی‌های خود را دارد.

خرید باتری، شارژر و هندزفری Samsung M20

بدیهی است که در صورت خرابی باتری، عملا گوشی ما بی‌مصرف است؛ بنابراین ما می‌توانیم با خرید باتری M20 عمر دوباره به گوشی خود بدهیم. آیا می‌دانید علت اصلی خرابی باتری چیست؟ در بسیاری از مواقع استفاده از شارژرهای نامرغوب یا متفرقه به مرور زمان باعث آسیب رسیدن به باتری می‌شود. درست است که شارژرهای تقلبی نیز گوشی شما را شارژر می‌کنند، اما آیا می‌دانید این شارژرها در آینده نزدیک باعث خراب شدن یا باد کردن باتری شما می‌شود؟! پس چه بهتر است که همیشه سعی کنید از مراکز معتبر شارژر M20 اصل را تهیه کنید تا بار دیگر مثل سابق از گوشی خود استفاده کنید. قیمت شارژر M20 نسبت به خود گوشی زیاد نیست.

 

با توجه به قیمت مناسب M20، خرید آن قطعا یک انتخاب خوب برای افرادی است که به دنبال یک گوشی فول امکانات با قیمت مناسب می‌گردند. از آنجایی که این گوشی یکی از مدل‌های محبوب می‌باشد، برندهای زیادی لوازم جانبی M20 را تولید کرده‌اند که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. تنوع زیادی که در لوازم جانبی گلکسی M20 وجود دارد، انتخاب را سخت کرده است.

یکی دیگر از لوازم جانبی M20 هندزفری می‌باشد. با توجه به اینکه هندزفری مستقیما با سیستم شنوایی انسان‌ها در ارتباط است، خرید هندزفری M20 باکیفیت و مرغوب بسیار مهم است. امپدانس هندزفری M20 با امپدانس گوشی همخوانی دارد، نویزها را کاهش می‌دهد و صدا را به خوبی تفکیک می‌کند. در زمان خرید لوازم جانبی M20 دقت داشته باشید که جنس اورجینال را تهیه کنید.

یکی از علت‌های اصلی که نام سامسونگ M20 را بر سر زبان‌ها انداخته است، باتری ابرقدرت این مدل می‌باشد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده در این گوشی می‌تواند شما را تا ساعت‌ها بی‌نیاز از شارژر کند. اما اگر باتری شما دیگر کارایی گذشته را ندارد، می‌توانید با تعویض آن بار دیگر مثل روز اول از گوشی خود استفاده کنید. با توجه به اهمیت اصل بودن باتری M20 سعی کنید بدون توجه به قیمت باتری M20 یک باتری اصل و اورجینال تهیه کنید.

انتخاب بهترین لوازم جانبی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy M20

اگر خرید لوازم جانبی Samsung M20 با دقت و آگاهی کافی انجام نشود، باعث هزینه اضافه و گاهی اوقات کم شدن کارایی گوشی می‌شود. پیش از اینکه برای خرید لوازم جانبی سامسونگ اقدام نمایید، جستجو کنید و اطلاعات کافی کسب کنید. گاهی اوقات سوال پرسیدن از افراد کاردان و متخصص می‌تواند بهترین راه حل برای شما باشد.