خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی A10s

4:25

گوشی سامسونگ گلکسی A10s یکی دیگر از گوشی‌های جدید این کمپانی است که نسبت به مدل قبلی خود تغییراتی داشته است. قابلیت این گوشی در کنار قیمت از آن یک گزینه ایده‌آل ساخته است. اگر به بدنال یک گوشی خوش قیمت، با ویژگی‌های مرد قبول هستید، این گوشی انتخاب خوبی برای شما است. در این مدل نسبت به گوشی گلکسی A10، شاهد تغییراتی در دوربین، باتری و حسگر اثرانگشت هستیم. جنس بدنه این گوشیه پلاستیکی است. ابعاد نمایشگر 6.4 اینچ است. نسبت به مدل قبلی، دارای دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌های خوب و به یادماندی برای شما ثبت کند. گوشی Samsung Galaxy A10s مجهز به رم 2 یا 3 با حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. سیستم عامل اندروید 9 پای، در کنار یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، تکمیل کننده مشخصات کلی گوشی سامسونگ گلکسی ای 10 اس می‌باشد.

آیا برای شما هم اتفاق افتاده است که با به صورت ناگهانی و سهوا آسیبی بسیار جدی به گوشی شما وارد شود؟ با توجه به هزینه زیادی که بابت خرید گوشی می‌شود، افزایش ایمنی و محافظت از آن نیز مهم است. گوشی سامسونگ گلکسی A10s نیز از این قاعده مستنثی نیست. اگر می‌خواهید احتمال آسیب به گوشی خود را تا جای ممکن کاهش دهید، خرید لوازم جانبی موبایل A10s را از دست ندهید. معیارهای شما برای خرید لوازم جانبی ای 10 اس چیست؟ آیا می‌دانید کدام از لوازم جانبی گوشی سامسونگ کیفیت بهتری دارند؟ در اینجا نکات مهمی که برای خرید لوازم جانبی گوشی Samsung Galaxy A10s به آن نیاز دارید، آورده شده است.

خری گارد، کاور و قاب گوشی A10s

گوشی سامسونگ Galaxy A10s دارای بدنه پلاستیکی است. کمپانی سامسونگ در ساخت بسیاری از گوشی‌های خود از بدنه پلاستیکی استفاده کرده است. ایجاد هر گونه خط و خش بر روی بدنه گوشی، از ارزش آن می‌کاهد و از زیبایی گوشی می‌کاهد. اگر نگران آسیب به بدنه حساس گوشی خود هستید، خرید قاب گوشی ای 10 اس را فراموش نکنید. کاور A10s به خوبی بدنه گوشی را تحت پوشش قرار می‌دهد. مانع از ایجاد خط و خش بر روی گوشی می‌شود. تنوع زیادی در گزینه‌های خرید قاب گوشی A10s وجود دارد. تنوعی که در گارد گوشی وجود دارد، انتخاب را حتی برای افراد سخت پسند نیز راحت کرده است. این تنوع به شما اجازه می‌دهد کاور گوشی سامسونگ گلکسی A10s خود را با دیگر وسایل پوشیدنی خود ست کنید. قاب ژله ای A10s، قاب سیلیکونی A10s، قاب ضد ضدضربه یا قاب گوشی سامسونگ Galaxy A10s مدل GKK 360 ، قاب طرح گوزن A10s، قاب پارچه‌ای گوشی A10s و غیره برخی از مدل‌های موجود هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای مثال قاب سیلیکونی موبایل A10s امنیت خوبی برای گوشی ایجاد می‌کند. رنگ‌بندی متنوعی دارد. به دلیل جنس خاصی که کاور سیلیکونی ای 10 اس دارد، از داخل دست لیز نمی‌خورد و مانع از عرق کردن دست حین کار با گوشی می‌شود. از طرف دیگر قاب ژله ای گوشی A10s از جنس TPU است. دو مدل شفاف و غیر شفاف دارد. سبک است و مانع از ضربه به گوشی می‌شود. اگر به دنبال وسیله‌ای با امنیت بیشتر برای گوشی Galaxy A10s خود هستید، خرید کیف گوشی گلکسی A10s است. کیف A10s ب طور همزمان از صفحه نمایش و بدنه محافظت می‌کند. کیف چرمی A10s، کیف کلاسوری A10s و غیره برخی از مدل‌های موجود هستند.

خرید گلس گوشی سامسونگ گلکسی A10s

گوشی گلکسی A10s سامسونگ، دارای یک نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن تصویر خوب است. با توجه به علاقه روز افزون به صفحه نمایش‌های بزرگ، احتمال آسیب به آن‎ها نیز وجود دارد. از این رو خرید گلس A10s به همه دارندگان این گوشی پیشنهاد می‌شود. سنسورهای لمس گوشی، بر روی نمایشگر قرار دارند. یک فشار یا ضربه می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری برای آن ایجاد کند. بنابراین استفاده از گوشی بدون گلس محافظ صفحه A10s اشتباه است. گلس فول A10s، محافظ صفحه نانو گوشی A10s و غیره برخی از مدل‌هایی هستند که شما می‌توانید برای گوشی خود تهیه کنید. این گلس‌ها با توجه به ساختاری که دارند، مانع از ضربه و ایجاد خط و خش بر روی نمایشگر می‌شوند. زمان خرید گلس محافظ صفحه گوشی سامسونگ گلکسی ای 10 اس، دقت کنید که گلس انتخاب کنید که شفافیت صفحه نمایش را کم نکند. ضخامت کمی داشته باشد. اثر منفی بر روی لمس و تاچ گوشی نداشته باشد. برخی دیگر از گلس گوشی A10s هستند که کارایی گوشی را نیز افزایش می‌دهند. این محافظ صفحه های گوشی قابلیت آنتی رفلکس نور دارند؛ بنابراین مانع از بازتاب نور از صفحه نمایش می‌شوند. برخی دارای ویژگی گلس پرایوسی یا خط دید مستقیم هستند، بنابراین افرادی که در کنار شما هستند نمی‌توانند صفحه نمایش شما را ببیند.

خرید شارژر، هندزفری و باتری گوشی گلکسی A10s

اگر قصد خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی A10s را دارید، ابتدا بررسی و تحقیق انجام دهید، سپس کنید. معیار خود را قیمت لوازم جانبی سامسونگ قرار ندهید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

یکی از لوازم جانبی پرمصرف گوشی، شارژر A10s است. به دلیل مصرف زیاد احتمال خراب شدن یا قطع شدن سیم آن همیشه وجود دارد. اگر شارژر گوشی A10s شما خراب شده است، به جای استفاده از شارژهای تقلبی، به فکر خرید شارژر اصل باشید. شارژر اورجینال گوشی A10s ولتاژ و جریانی متناسب با باتری گوشی دارد.

آیا یکی از علاقمندان به موسیقی هستید؟ به دنبال یک هندزفری خوب هستید؟ خرید یک هندزفری خوب خیلی مهم است. با هندزفری گلکسی A10s می‌توانید از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. هندزفری A10s امپدانسی همخوان با امپدانس گوشی دارد. ایربادهای نرم و راحتی دارد. قابلیت تفکیک صدای خوبی دارد و مانع از انتقال صدا به بیرون می‌شود.

این گوشی مجهز به یک باتری قوی 4000 میلی آمپر ساعت است. کیفیت بالایی دارد و سریع شارژ می‌شود. اما این امکان وجود دارد که پس از مدتی کیفیت آن افت پیدا کند. اگر حس می‌کنید باتری گوشی A10s شما زود خالی می‌شود یا کارایی گذشته را ندارد، به فکر خرید باتری اصل A10s باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.