خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30

سامسونگ یکی از برندهایی است که محبوبیت بسیار زیادی در نزد کاربران دارد. به‌طوری که با وجود برندهای معروف و قدرتمند دیگر، هنوز هم بسیاری از افراد هستند که گوشی‌های سامسونگ را ترجیح می‌دهند. گوشی سامسونگ گلکسی A30 در ماه فوریه سال 2019 به مردم معرفی شد و در این مدت زمان کم شاهد استقبال زیاد از آن بوده‌ایم. گوشی گلکسی A30 دارای یک صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED با 16 میلیون رنگ می‌باشد. این گوشی یک صفحه نمایش 6.4 اینچی دارد که از فن‌آوری محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3 برای محافظت از آن استفاده شده است. A30 یک میان‌رده نسبتا لوکس بوده که از سبک طراحی ناچ بهره می‌برد. گلکسی A30 نیز یکی از گوشی‌های دارنده دوربین دوگانه است. دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی این گوشی، همراه با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی باعث خوشحالی بسیاری از کاربران شده است. تراشه اگزینوس 7904 مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای این گوشی، در کنار اندروید 9.0 پای برخی دیگر از ویژگی‌های نرم‌افزاری این گوشی می‌باشد. اگر یکی از افرادی هستید که موضوع قدرت باتری برای شما مهم است، بهتر است بگوییم A30 با داشتن یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نگرانی بسیاری از افراد را برطرف کرده است. با توجه به قابلیت‌های این گوشی، خرید لوازم جانبی A30 نیز می‌تواند کارایی‌های خاصی را به گوشی شما اضافه کند که در ادامه به آن اشاره می‌شود.

افزایش ایمنی با خرید بهترین لوازم جانبی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30

با توجه به محبوبیت این گوشی، خرید لوازم جانبی سامسونگ A30 نیز نباید فراموش شود. از آنجایی که امروزه از گوشی‌ها به عنوان بانک ذخیره اطلاعات استفاده می‌شود، افزایش ایمنی آن بسیار مهم است. بنابراین خرید لوازم جانبی A30 یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که نباید فراموش شود. با توجه به تنوع موجود در لوازم جانبی A30 از جمله کاور گوشی سامسونگ A30، قاب سامسونگ A30، گلس A30، کیف A30 و غیره، گاهی اوقات انتخاب بهترین مدل و برند سخت می‌شود. با کسب اطلاعات در این زمینه و بدون توجه به قیمت خرید لوازم جانبی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30 بهترین انتخاب را برای حفظ ایمنی، افزایش کارایی و زیبایی گوشی خود انجام دهید.

سامسونگ گلکسی A30

خرید گلس محافظ صفحه نمایش Samsung Galaxy A30

صفحه نمایش گوشی یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که محافظت از آن نقش مهمی در کارایی گوشی دارد. به طوری که اگر صفحه نمایش گوشی شما آسیب ببیند، عملا گوشی شما غیرقابل استفاده خواهد بود. راه‌های زیادی برای محافظت از صفحه نمایش وجود دارد که مهم‌ترین آن خرید گلس A30 می‌باشد. سامسونگ گلکسی A30 دارای صفحه نمایش سوپر آمولد است، بنابراین وضوح و کیفیت تصویر یکی از ویژگی‌های اصلی آن می‌باشد. بنابراین گلس A30 که انتخاب می‌کنید نباید تاثیر منفی بر کیفیت تصویر بگذارد. ضد لکه بودن و چربی‌گریزی نیز دو ویژگی هستند که باعث سهولت استفاده شما از گوشی می‌شوند. برخی از گلس‌های باکیفیت مانند گلس بوف یا گلسی که تمام صفحه نمایش را می‌پوشاند، دارای خط دید مستقیم یا گلس پرایوسی هستند. گلس پرایوسی باعث می‌شود حریم خصوصی شما حفظ شود و افراد کناری نتوانند نمایشگر گوشی شما را ببینند.

خرید قاب، کاور و گارد A30

تنوع و کیفیت موجود در قاب گوشی سامسونگ A30 یک گزینه عالی برای افرادی است که دوست دارند ظاهر زیبایی به گوشی خود بدهند. گارد ژله ای A30 انعطاف‌پذیری بسیار خوبی دارد و از ایمنی نسبتا خوبی برخوردار است. این مدل قاب در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد. اگر فقط به فکر ایمنی هستید و دوست ندارید شکل گوشی شما تغییر کند، می‌توانید قاب ژله ای A30 شفاف را انتخاب کنید. قاب سیلیکونی A30 نیز نوعی از قاب‌های نرم است که ضدضربه بوده و رنگ‌های شیکی دارد. بنابراین شما می‌توانید با خرید قاب سیلیکونی A30 از بدنه پلاستیکی گوشی خود به خوبی محافظت کنید. یک راه دیگر برای محافظت از بدنه پلاستیکی این گوشی، خرید قاب 360 درجه A30 می‌باشد. این قاب یکی از قاب‌های سخت است که نسبت به قاب‌های نرم مقاومت بیشتری دارد. در زمان خرید قاب A30 به ویژگی‌هایی از قبیل قابلیت پوشش عالی، ضد خش بودن، ضدضربه بودن، چربی‌گریزی و غیره دقت داشته باشید. فراموش نکنید قاب انتخابی شما نباید جلو دوربین، دکمه‌ها و پورت‌های گوشی را بگیرد.

خرید لوازم جانبی سامسونگ گلکسی A30

خرید کاور کتابی و کیف گلکسی A30

خرید کاور کتابی و کیف A30 نسبت به قاب‌ها و گاردها امنیت بهتری ایجاد می‌کند. برای مثال شما با خرید کاور کتابی A30 سامسونگ، می‌توانید از بدنه و نمایشگر گوشی شما محافظت کنید. از طرف دیگر خرید کیف چرمی Samsung A30 ظاهری جذاب و شیک به گوشی می‌دهد و شما می‌توانید تا مدت‌ها از ایمنی آن برای گوشی خود استفاده کنید. کیف هوشمند گلکسی A30 نیز نوعی دیگر از لوازم جانبی سامسونگ می‌باشد که شما با کمک آن، بدون نیاز به خارج کردن گوشی می‌توانید کارهای زیادی از قبیل پاسخ به تماس، گوش دادن به موسیقی، مدیریت پیام‌ها و غیره را انجام دهید. بنابراین با خرید لوازم جانبی سامسونگ بهترین‌ها را برای خود به ارمغان آورید.

خرید هندزفری، شارژر و باتری Samsung Galaxy A30

با وجود این‌که گوشی سامسونگ گلکسی A30 از یک باتری قوی 4000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند، باز هم امکان خراب شدن آن وجود دارد. اگر گوشی شما شارژ خالی می‌کند، با خرید باتری A30 می‌توانید مثل روز اول از گوشی خود استفاده کنید. هر باتری عمر مفید خاصی دارد، اما برخی عوامل مانند استفاده از شارژرهای نامرغوب و تقلبی نیز می‌تواند عمر آن را کاهش دهد. بنابراین به جای این‌که از شارژرهای متفرقه و نامرغوب استفاده کنید، یک شارژر A30 اصل را خریداری کنید تا مانع از آسیب رسیدن به باتری گلکسی A30 خود شوید. در زمان خرید، بدون توجه به قیمت باتری A30 و قیمت شارژر A30، سعی کنید جنس اصل و اورجینال را تهیه کنید.

یکی دیگر از لوازم جانبی سامسونگ گلکسی A30، هندزفری است. هندزفری A30 کیفیت خوبی دارد، گوش را اذیت نمی‌کند، امپدانس آن با امپدانس گوشی همخوانی دارد، مانع نویزها می‌شود، صدا را به بیرون انتقال نمی‌دهد و از نظر ارگونومی با گوش شما سازگار است. بنابراین اگر می‌خواهید لذت واقعی گوش دادن به موسیقی را تجربه کنید، به خرید هندزفری A30 اصل بپردازید.

با توجه به تنوع موجود در لوازم جانبی A30، این امکان وجود دارد که کاربران در زمان خرید بر سر دوراهی قرار بگیرند. پیش از خرید لوازم جانبی A30، راجع به ویژگی‌ها و کیفیت اکسسوری دیجیتال مطالعه کنید و با آگاهی برای خرید اقدام کنید. یک راه عالی برای خرید لوازم جانبی سامسونگ گلکسی A30 مشورت با افراد متخصص در این زمینه می‌باشد؛ از این رو شما می‌توانید سوالات خود را از همکاران ما در استایل آپ بپرسید. استایل آپ بهترین لوازم جانبی را با بهترین قیمت برای شما گردهم آورده است تا با اطمینان به خرید بپردازید.