خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی S9+

قاب 360 درجه GKK برای گوشی Samsung Galaxy S9 Plus

هنگام خرید قاب محافظ گوشی عموما طراحی قاب مورد توجه بسیاری از کاربران قرا می‌گیرد. با این حال کاور محافظ گوشی در مرحله اول باید بتواند بدنه گوشی را به بهترین شکل محافظت نماید. البته قاب محافظی که هم زیبا و خوش ساخت بوده و هم سیستم حفاظتی مناسب برای گوشی داشته باشد در اولیت خرید کاور محافظ قرار می‌گیرد. قاب 360 درجه GKK برای گوشی Samsung Galaxy S9 Plus با پوشش 360 درجه یک قاب اسلیم و در عین حال بسیار مقاوم برای تلفن‌ همراه شماست که طراحی هوشمندانه آن، علاوه بر محافظت همه جانبه از تمام زوایای گوشی در برابر ضربه‌ها و خط و خش، چیزی از زیبایی گوشی شما نمی‌کاهد. خرید لوازم جانبی برای گوشی‌های موبایل، به خصوص گوشی‌های گران‌قیمت ضروری است که قاب محافظ و کاور یکی از ضروری‌ترین آن لوازم جانبی است. شما می‌توانید با خرید قاب محافظ دلخواه خود از سلامت بدنه گوشی گران‌قیمت خود در مقابل ضربه‌ها و خط و خش‌های احتمالی محافظت کنید. علی رغم اینکه بدنه گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس از مواد سخت و مقاومی ساخته شده‌است، با این حال استفاده از قاب برای این گوشی امری ضروری خواهد بود. حتی اگر مطمئن باشید گوشی همراه شما از دستانتان رها نمی‌شود و احتمال وارد شدن ضربه‌های مختلف به آن وجود ندارد باید در نظر داشته باشید که گوشی شما به راحتی از خط و خش مصون نخواهند ماند. برای مثال تصور کنید وقتی تلفن همراهتان با سوئیچ ماشین یا کلید، در یک جیبتان قرار بگیرد ممکن است خط و خش روی گوشی بیفتد که قاب 360 درجه GKK گوشی Samsung Galaxy S9 Plus شما را از خط و خش در امان نگه خواهد داشت. طراحی قاب 360 درجه GKK برای گوشی Samsung Galaxy S9 Plus به گونه‌ای است که ضمن داشتن درپوش برای پورت‌ها، هیچ محدودیتی در دسترسی به تمام درگاه‌ها و دکمه‌های گوشی نخواهید داشت. این کاور دارای قاب پشتی، جلویی، لبه بالایی، لبه پایینی، لبه چپ و لبه راست است که از گوشی موبایل در برابر تمام ضربه‌ها محافظت می‌کند. مواد اولیه قاب 360 درجه فول GKK به گونه‌ای است که هیچ لکه و اثر انگشتی نمی‌گیرد و از گوشی شما در برابر انواع ضربه‌ها محافظت می‌کند. قیمت خرید قاب 360 درجه GKK برای گوشی Samsung Galaxy S9 Plus رقم متعادلی از نظر اقتصادی شمرده می‌شود.

کاور سامسونگ Protective Standing برای گوشی Samsung S9 Plus

بدون شک محصولاتی که توسط کمپانی سامسونگ برای گوشی‌های هوشمندش ارائه می‌شود از لحاظ کیفیت و کارایی در سطح بالاتری نسبت به سایرین قرار می‌گیرند. کاور سامسونگ Protective Standing از جمله بهترین کاورها برای محافظت گوشی‌ کاربران در مقابل خط و خش و ضربه است. از جمله نقاط قوت قاب سامسونگ Protective Standing برای گوشی سامسونگ اس 9 پلاس، می‌توان به مقاومت و استحکام بالای آن اشاره کرد. زیرا که کاور اس9 پلاس، دارای گواهینامه Mill-STD 810G (استاندارد سقوط ارتش امریکا با درجه نظامی) است و در شرایط پرخطر نیز از مقاومت بالایی برخوردار است. به همین دلیل است که می‌توان گفت خرید لوازم جانبی مدل Protective Standing می‌تواند عمر بالای گوشی را برای کاربران به ارمغان آورد. از دیگر قابلیت‌های کاور سامسونگ Protective Standing برای گوشی Samsung S9 Plus که بسیار حائز اهمیت است، قابلیت ضدآب این قاب است. در واقع کاور S9 Plus سامسونگ قابلیت محافظت تنها در برابر قطرات آب را دارد و برخورداری از این خاصیت اجازه استفاده از گوشی در زیر آب را به کاربران نمی‌دهد. از دیگر مزایای خرید کاور سامسونگ Protective Standing برای گوشی Samsung S9 Plus، که موردتوجه ویژه کاربران قرار گرفته بی نیاز کردن آن‌ها از نگه داشتن گوشی با دست خود است. زیرا که این دسته از لوازم جانبی برند سامسونگ مدل Protective Standing قابلیت تبدیل شدن به استند را دارد. از دیگر ویژگی‌های کاور سامسونگ Protective Standing می‌توان وزن بسیار ناچیز و سبک آن را نام برد که خیال کاربران را از بابت حمل آن راحت کرده است. ناگفته نماند که قاب Protective Standing سامسونگ هیچ گونه محدودیتی در استفاده از دکمه‌ها، درگاه‌ها و دوربین برای کاربر ایجاد نمی‌کند و البته با برجستگی در قسمت ناحیه دوربین، از لنز دوربین نیز محافظت می‌کند. قیمت کاور سامسونگ Protective Standing برای گوشی Samsung S9 Plus با توجه به ظاهر مدرن و استحکام و دوام بالایی که دارد، ارزش خرید محصول را دارد. بنابراین قیمت خرید کاور سامسونگ Protective Standing برای گوشی Samsung S9 Plus می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی باشد که دائما در سفر و مکان‌های نسبتا پرخطر هستند.

باتری گوشی سامسونگ Samsung S9 Plus مدل EB-BG965ABE

هرچه که از عمر یک گوشی موبایل هوشمند می‌گذرد باتری آن ضعیف‌تر و کم‌ظرفیت تر می‌گردد. خرید لوازم جانبی S9 Plus تنها به انتخاب قاب و کاور های این گوشی اتلاق نمی‌شود. بلکه باتری این گوشی نیز گاها دچار آسیب شده و کابر را ملزم به خرید باتری اس 9 پلاس جدید می‌کند. خرید باتری گوشی سامسونگ Samsung S9 Plus مدل EB-BG965ABE ، یکی از گزینه‌های ایده‌آل هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت برای این گوشی زیبا و گران قیمت می‌باشد. نحوه افزایش عمر باتری و چگونگی مواظبت این بخش از گوشی یک سوال همیشگی برای دارندگان گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. با اینکه گوشی‌های جدید سال به سال سریع‌تر و قدرتمندتر از قبل می شوند، اما باید گفت که با استفاده زیاد از گوشی و یا بعد از چند ماه که از خرید آن می‌گذرد به دلایل مختلفی از جمله بی‌دقتی در نحوه شارژ، باتری گوشی دیگر کارایی قبل را نداشته و یا بطور کلی غیر قابل استفاده خواهد بود. گوشی اس 9 پلاس نیز همانند بسیاری دیگر از سری‌های گوشی هوشمند تولید شده در قسمت باطری دارای نقطه ضعف‌هایی است. از این رو خرید باتری اس 9 پلاس راهکاری است که می‌توان در چنین مواقعی آن را بکار گرفت و این اسمارت فون را با همان روال قبلی در اختیار داشت. در حالت کلی باتری‌های لیتیومی حدود دو دهه است که در سراسر دنیا فراگیر شده‌اند و از زمان ساخت آن‌ها از سال 1991، تغییر و تحول چندانی نکرده‌اند و با وجود تلاش‌هایی که برای کنار گذاشتن این نوع از باتری‌ها انجام گرفته، به نظر می‌رسد که این بخش از دستگاه برای چندین سال دیگر نیز همراه گوشی‌ها خواهند بود. با این حساب با وجود خرابی‌های متعددی که در باتری این گوشی‌ها مشاهده می‌شود، خرید باتری گوشی جایگزین، تنهاترین راهکار برای مقابله با این مشکل خواهد بود. گفتنی است این باطری اس 9 پلاس از نوع لیتیوم یونی می‌باشد که 3500 میلی آمپر - ساعت ظرفیت دارد. از لحاظ کیفیت و میزان کارایی باتری گوشی سامسونگ Samsung S9 Plus مدل EB-BG965ABE ، در لیست بهترین‌ها قرار گرفته، بطوری که با شارژ کامل باتری اس 9 پلاس در حدود 25:23 ساعت می‌توان در شبکه 3G مکالمه تلفنی برقرار کرد. این رقم برای گشت و گذار در فضای مجازی و وب‌گردی به 11:15 ساعت می‌رسد که میزان قابل توجهی برای یک باتری گوشی محسوب می‌شود. همچنین باطری اس 9 پلاس به مدت 16:45 ساعت قادر است امکان پخش و مشاهده ویدئو را در اختیار کاربر قرار دهد. در نهایت به طوری کلی زمان آماده به کار این باطری گوشی سامسونگ Samsung S9 Plus مدل EB-BG965ABE ، برابر با 86 ساعت می‌باشد. از میزان کیفیت و کاربردی بودن این باتری اس 9 پلاس که بگذریم، تناسب قیمت خرید باتری گوشی سامسونگ Samsung S9 Plus مدل EB-BG965ABE را می‌توان یکی از دلایل اصلی افزایش فروش این محصول دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.