خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

قیمت خرید لوازم جانبی سامسونگ A7

لوازم جانبی Samsung Galaxy A7 2018

گوشی‌های سری A واقعا جذابند و می‌توان گفت بعد از پرچم‌داران سامسونگ بهترین و بالاترین کیفیت به این دسته اختصاص دارد. در سال 2018 دو مدل A7 و A9 را Samsung با تغییرات نسبتا شاخص روانه‌ی بازار کرد که امکانات و قابلیت‌های آن بسیار جالب توجه بودند. A7 2018 در چهار رنگ مشکی و آبی و طلایی و صورتی در اختیار کاربران قرار گرفت. با این حال اگر این گوشی زیبا را دارید و مایلید کیفیت و کارایی آن را دو چندان کنید و به آن امنیت ببخشید، خرید لوازم جانبی سامسونگ A7 اولین و بهترین گزینه برای این کار می‌باشد. با خرید لوازم جانبی A7 مانند قاب و کاور گوشی سامسونگ A7 ، گلس A7 ، کیف نیلکین A7 و باتری Samsung Galaxy A7 و کیف هوشمند A7 می‌توانید تجربه استفاده از این گوشی زیبا را بهبود ببخشید. قیمت خرید لوازم جانبی سامسونگ گلکسی A7 2018 نیز در مقایسه با قیمت خود قطعات و اجزای گوشی به مراتب کمتر است و پرداخت این هزینه‌ها در ابتدای کار خیال شما را از هر بابتی راحت می‌کند. با این حال چیزی که اهمیت دارد این است که باید لوازم جانبی A7 را با دقت انتخاب کنید و قبل از هر چیز در مورد آن خوب مطالعه کنید. در این مطلب مهم‌ترین نکات در انتخاب و خرید لوازم جانبی گلکسی A7 را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

خرید قاب، گارد و کاور A7 2018

بدنه گوشی از تمام اجزای داخلی گوشی مراقبت می‌کند و با وجود استفاده از آلیاژهای قدرتمند در ساخت آن همچنان به مراقبت نیاز دارد. از گزینه‌های خرید لوازم جانبی سامسونگ گلکسی A7 می‌توان به خرید قاب A7 اشاره کرد. قاب سامسونگ A7 در مدل‌های مختلف علاوه بر تامین ایمنی کافی برای گوشی، زیبایی و ظرافت بیشتری نیز به گوشی شما هدیه می‌کند. به طور مثال قاب‌های نرم نظیر قاب ژله ای A7 و قاب سیلیکونی A7 و قاب TPU‌ در انواع رنگ‌بندی موجود می‌باشند که امنیت نسبتا قابل قبولی هم دارند. گارد ژله ای A7‌ طرفداران زیادی دارد و در مدل‌های پارچه‌ای و شفاف موجود می‌باشند که در نوع خود جالب توجه می‌باشند. برند نیلکین هم قاب‌هایی با کیفیت نسبتا بالا و زیبایی و ظرافت خاص تولید می‌کند که می‌تواند نظر شما را جلب کند. گارد A7 صرفا محدود به این گزینه‌ها نیست و قاب‌های 360 درجه GKK‌ و قاب‌های ضدضربه و کاور کتابی A۷ سامسونگ هم با بیشترین میزان امنیت می‌توانند انتخاب‌های بعدی شما در خرید قاب گوشی سامسونگ A7 باشند. با این وجود کاور گوشی سامسونگ A7 باید کاملا منطبق بر بدنه گوشی باشد و مانعی برای استفاده از دوربین و درگاه‌ها و دکمه‌ها نباشد. قابلیت چربی گریزی و ضدلکه بودن و عدم لغزش قاب از دست هم در هنگام خرید قاب گوشی A7 بسیار حائز اهمیت هستند و باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید.

خرید گلس محافظ صفحه Samsung Galaxy A7 2018

صفحه نمایش 1080 در 2220 پیکسلی این گوشی با غلطت 411 ppi‌ نویدبخش یک کیفیت بالا در عرصه گوشی است که باید به نحوی از این صفحه نمایش مراقبت شود و خرید گلس A7 بهترین گزینه برای این کار است. در خرید گلس چند نکته حائز اهمیت هستند، ضخامت کم و وضوح و کیفیت بالای تصاویر و قابلیت‌هایی نظیر گلس پرایوسی که باعث می‌شود افراد کناری شما صفحه نمایش گوشی شما را نبینند و یا خاصیت چربی گریزی و ضد لکه بودن می‌توانند تعیین کننده کیفیت بالای یک گلس محافظ صفحه خوب باشند. گلس‌های بی‌کیفیت موجود در بازار اصلا برای گوشی A7 مناسب نیستند و باید گلس باکیفیت با قابلیت ایمنی بالاتر را برای این کار انتخاب کنید. گلس نیلکین Amazing H‌ گوشی سامسونگ A7 2018 تمام قابلیت‌های یک گلس باکیفیت را دارد و محافظ صفحه نانو A7‌ هم می‌تواند گزینه‌ی بعدی شما باشد. گلس بوف 5D نیز برای گوشی A7 یک گزینه ایده‌ال است که در حال حاضر در نوع دورچسب موجود می‌باشد و قابلیت نصب آسان هم دارد.

خرید هندزفری، شارژر و باتری A7

اگر اهل موزیک باشید و یا به طور کلی از هندزفری زیاد استفاده می‌کنید یقینا ارزش یک هندزفری خوب و باکیفیت را می‌دانید. هندزفری A7 با قدرت تفکیک صوت بالا و حجم صوت متناسب و همچنین رفع نویزها و آلودگی‌های صوتی موردی ایده‌آل برای سیستم شنوایی شماست و اگر به فکر سلامت گوش خود هستید و کیفیت موزیک برای شما مهم است برای یک بار هم که شده این هندزفری باکیفیت را امتحان کنید. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های بارز سامسونگ A7 ظرفیت باتری آن است که 3300 میلی آمپر ساعت می‌باشد و بهتر است به خوبی از آن مراقبت کنید اما اگر به هر دلیلی خراب شده و یا خوب شارژ نمی‌شود و اذیت‌تان می‌کند بهترین کار تعویض آن است، در ضمن قیمت باتری Galaxy A7 2018 هم نسبتا متعادل است که یک امتیاز بسیار خوب محسوب می‌شود. عمده دلیل خراب شدن باتری هم استفاده از شارژرهای بی‌کیفیت است و خرید شارژر اصل A7 می‌تواند تا حد زیادی این مشکلات را حل کند. این شارژر باید هم از نظر فیزیکی قدرتمند باشد و و زود پاره نشود و هم کیفیت و سرعت شارژ مناسبی داشته باشد و قابلیت فست شارژ هم داشته باشد. با این حال با بررسی قیمت شارژر A7‌ و مشکلاتی که ممکن است به دلیل استفاده از شارژرهای بی‌کیفیت پیش بیاید منطقی‌ترین کار همان خرید شارژر اصل است.

در خرید لوازم جانبی Samsung A7 2018 با نهایت دقت و حوصله عمل کنید و به هیچ‌وجه عجله نکنید و ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر یک را به خوبی بررسی کنید و با افراد متخصص و مطلع در این زمینه نیز مشورت کنید و سپس تصمیم بگیرید. همچنین می‌توانید سوالات و نظرات خود را از طریق شماره تماس، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی با ما در میان بگذارید.

خرید کیف سامسونگ Samsung Galaxy A7

کیف A7‌ هم تا حد زیادی می‌تواند امنیت گوشی را تامین کند و کیف چرمی Samsung A7 که برند نیلکین و یا سایر برندهای مطرح تولید می‌کنند می‌توانند امنیت حداکثری هم برای بدنه و هم صفحه نمایش تامین کنند. اما شما یک انتخاب هیجان‌انگیز دیگر هم دارید و آن کیف هوشمند گلکسی A7 می‌باشد. کیف هوشمند قابلیت‌های جالبی دارد و شما برای جواب دادن به تماس‌ها و یا مدیریت پیام‌ها و حتی گوش دادن به موزیک نیازی به خارج کردن گوشی از کیف ندارید و روی صفحه نمایش هوشمند خود کیف نمایش داده می‌شود. قیمت این کیف‌ها نسبتا بیشتر می‌باشند اما امکانات فوق‌العاده‌ آن‌ها این قیمت بالا را به خوبی توجیه می‌کند.