خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

نکات انتخاب لوازم جانبی موبایل سامسونگ گلکسی S20

استایلی جدید با خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ  Samsung Galaxy S20

خرید لوازم جانبی گوشی یکی از ضرورت‌‌ها در زمان خرید است. تنوع زیادی در لوازم جانبی وجود دارد. این تنوع باعث شده است تا هر فردی با هر سلیقه ای بتواند انتخاب خاص خود را انجام دهد. آیا دارای گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 هستید؟ یا قصد دارید به زودی برای خرید این گوشی اقدام کنید؟ لوازم جانبی موبایل سامسونگ گلکسی S20 را از دست ندهید.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 یکی از پرچم‌داران این کمپانی است که دوربین قدرتمند و امکانات فوق‌العاده برخی از ویژگی‌های آن هستند. زیبایی و ظرافت این گوشی چیزی نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد. از طرفی این ظرافت آسیب پذیر بودن گوشی در مقابل ضربه و خط و خش را نیز افزایش می‌دهد. در این شرایط خرید لوازم جانبی موبایل سامسونگ گلکسی S20 را نباید از دست داد. اما آیا با لوازم جانبی سامسونگ آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید کدام لوازم جانبی اس 20 برای شما مناسب است؟ آیا در زمان خرید قاب اس 20 ، گلس محافظ صفحه اس 20 ، کیف، هندزفری و غیره دچار سردرگمی می‌شویئد؟ در ادامه برخی از لوازم جانبی مناسب معرفی شده است تا انتخاب خود را با آگاهی بیشتری انجام دهید.

گوشی سامسونگ Galaxy S20 یکی از گوشی‌هایی است که در فوریه سال 2020 معرفی گردید. سامسونگ گلکسی S20 دارای یک نمایشگر 6.2 اینچی با کیفیت است. دوربین سه گانه 12، 64 و 12 مگاپیکسلی گوشی Samsung Galaxy S20 در کنار دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی توجه‌ها را به خود جلب کرده است. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، حافظه داخلی 128 گیگابابتی، سیستم عامل اندروید 10 برخی دیگر از مشخصاتی هستند که بیانگر گوشی گلکسی S20 هستند.

خرید گارد، کاور و قاب گوشی سامسونگ Galaxy S20

بدنه و لبه‌های گوشی بخش‌هایی هستند که همیشه احتمال آسیب به آن وجود دارد. در این شرایط خرید قاب محافظ اس 20 / 5G باعث می‌شود تا در صورت سقوط ناگهانی گوشی و حوادثی از این قبیل، آسیب به بدنه گوشی تا جای ممکن کاهش پیدا کند. با خرید کاور گوشی Samsung S20 / 5G علاوه بر افزایش ایمنی، می‌توانید یک استایل جدید نیز برای خود ایجاد کنید. به دنبال یک طرح کاور گلکسی S20 خاص هستید؟ رنگ خاصی مد نظر شما است؟ گزینه‌های خرید قاب Galaxy S20 کدام هستند؟

قاب ضدضربه S20 : این قاب از جنس پلی‌کربنات است. اما در لبه‌ها، گوشه‌ها و قسمت‌های حساس از TPU استفاده شده است تا بتواند ضربات را دفع کند. امنیت بسیار بالایی دارد و استایل آن هم بیشتر فانتزی است. طرح‌های کلاسیک هم دارد.

قاب ژله ای S20 : قاب ژله ای گوشی موبایل گلکسی اس 20 مثل بقیه گوشی‌ها همچنان جزو پراستفاده‌ترین‌هاست. این قاب از جنس TPU‌ یا پلاستیک پلیمری پلی یورتان است. نرم و منعطف است. همین انعطاف و قابلیت ارتجاعی باعث شده است تا ضربات را به خوبی دفع کند.

قاب سیلیکونی S20 : همانطور که از نامش پیداست از جنس سیلیکون است. یعنی نرمی و لطافت خاص خودش را دارد و در ضمن ضدتعریق است. حین کار کردن با گوشی اثری از عرق روی گوشی نیست. رنگ‌ها و طرح‌های کمیاب و نایابی هم دارد.

قاب 360 درجه S20 : این قاب 3 تکه است. سه تکه که روی هم سوار می‌شوند و گوشی را به صورت 360 درجه پوشش می‌دهند. یعنی به جز صفحه نمایش تمام قسمت‌های بدنه، لبه‌ها، کنار دکمه‌ها و … پوشش داده می‌شوند. از جنس پلی‌کربنات است و قاب سخت محسوب می‌شود. یعنی امنیت بالایی دارد.

علاوه بر موارد گفته شده، قاب نیلکین Samsung Galaxy S20 / 5G، گاور چرمی S20، قاب طرح گوزن Galaxy S20 و غیره برخی مواردی هستند که انتخاب آن‌ها خالی از لطف نیست.

خرید گلس محافظ صفحه نمایش اس 20

گلس Samsung S20 خیال شما را از این بابت راحت می‌کند. گلس محافظ تمام صفحه اس 20 ، محافظ صفحه نانو موبایل S20 برخی از نمونه‌های موجود هستند. یک گلس مناسب تاثیری روی کیفیت و وضوح صفحه نمایش نمی‌گذارد. ضخامت کمی دارد. برخی از نمونه‌های مانند گلس پرایویسی S20 حریم خصوصی شما را حفظ کرده و مانع دیده شده صفحه نمایش شما در اماکن عمومی توسط افراد کناری می‌شود.

با وجود استفاده از فناوری‌های محافظتی در گوشی‌های هوشمند، صفحه نمایش گوشی‌ها در برابر ضربه ایمن نیستند. بنابراین خرید گلس موبایل S20 از صفحه نمایش محافظت می‌کند و تا درجه زیادی مانع از آسیب و ضربه می‌شود. با توجه به قیمت بسیار بالایی که تعویض صفحه نمایش برای شما در متحمل خواهد شد، چه بهتر که با خرید گلس سامسونگ S20 / 5G و صرف کمی هزینه مانع از این هزینه‌ها شوید.

خرید کیف Samsung Galaxy S20

کیف موبایل اس 20 یکی از مواردی است که ایمنی گوشی را دوچندان افزایش می‌دهد. کیف هوشمند Galaxy S20، علاوه بر محافظت از بدنه و صفحه نمایش، کارایی گوشی را نیز افزایش می‌دهد. کیف کلاسوری سامسونگ گلکسی S20 / 5G دوام بالایی دارد و استایل خاصی نیز برای شما ایجاد می‌کند.

خرید شارژر، باتری و هندزفری موبایل اس 20

خوب دقت کنید و امکانات و ویژگی‌های لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی Galaxy S20 را خوب بررسی کنید می‌توانید بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. در ضمن قیمت خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ   هیچ‌گاه نشان‌دهنده کیفیت بالا نیست. پس به جای تمرکز کردن روی قیمت، بهتر است روی قابلیت‌ها و ویژگی‌های لوازم جانبی Samsung Galaxy S20 تمرکز کنید. amsung S20 / 5Gر صورت سقوط ناگهانی گوشی و حوادثی از این قبیل، آسیب به بدنه گوشی تا جای ممکن کاهش پیدا کند. با ت تا انتخاب خود ر

استفاده از شارژر اصل گوشی S20 پیشنهاد همه است. شارژر سامسونگ گلکسی اس 20 اورجینال جریانی کاملا متناسب با ولتاژ گوشی دارد. از این رو مانع از آسیب به باتری S20 / 5G نیز خواهد شد. این گوشی دارای یک باتری قوی 4000 میلی‌آمپر ساعتی است. به خوبی شارژ نگه می‌دارد و نیاز روزمره شما را برآورده می‌کند. اما اگر بنا به دلایلی شارژ خالی می‌کند، می‌توانید با خرید باتری اصل گوشی سامسونگ اس 20 مثل روز اول از گوشی خود استفاده کنید.

هندزفری خوب یک نعمت است. هندزفری خوب یعنی زندگی زیبا. چون موسیقی سرشار از احساسات زیباست که دوست داریم تجربه کنیم. با خرید هندزفری گلکسی S20 می‌توانید این احساسات زیبا را تجربه کنید. این هندزفری امپدانسی متناسب با امپدانس صوتی خروجی گوشی دارد. از نظر میزان نویز و اغتشاش صوتی در حالتی متعادل قرار دارد و قدرت تفکیک صوت آن هم در سطح بالایی است. با توجه به ارگونومی راحت آن می‌توانید ساعت‌ها موزیک دلخواه‌تان را پلی کنید و به هیچوجه هم اذیت نمی‌شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.