خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

تصاویر قاب TPU گوشی Galaxy Note9 بر شایعات آن دامن زد!

گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 سامسونگ در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد 97) رونمایی خواهد شد. به دلیل نزدیک‌ شدن به تاریخ مقرر، این روزها شایعه و گزارش‌های مختلفی در رابطه با مشخصات ظاهری و سخت‌افزاری فبلت پرچم‌دار آینده‌ سامسونگ منتشر می‌شود. به طوری که طبق شایعه‌ها و تصاویر مربوط به لوازم جانبی Galaxy Note9 ، تاحدودی تصویر کاملی از طراحی نهایی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 و مشخصات سخت‌افزاری آن در ذهن کاربران ایجاد شده است.

پیش از این شایعاتی ادعا می‌کردند که حسگر اثر انگشت این گوشی به صورت افقی و در قسمت پشتی آن قرار خواهد گرفت. تصاویر منتشر شده از قاب TPU گوشی سامسونگ Galaxy Note9 دومین مهر تاییدی بر این موضوع است. از این رو احتمال می‌رود که فبلت آینده سامسونگ از لحاظ طراحی ترکیبی از ماژول دوربین افقی Note8 و همچنین ماژول حسگر اثر انگشت گوشی گلکسی S9 را شامل شود. به نظر می‌رسد پس از انتقادات فراوانی که برای اریگامی و شکل طراحی نامناسب گوشی Galaxy Note8 شد، کمپانی سامسونگ تصمیم به ایجاد تغییرات مثبتی در طراحی پرچمدار جدید خود گرفته است.

مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy Note 9

علاوه بر این، تصاویر منتشر شده از این قاب نشان می‌دهد که قسمت reader در این گوشی کمی به سمت پایین حرکت کرده است. با این حال این تغییر هیچگونه تاثیری را بر روی اندازه ماژول افقی دوربین این گوشی نداشته است. اما نکته‌ای که در این میان مبهم است، وجود یک فضای اضافی و مجهول بر روی بدنه این گوشی است. از آنجایی که ابعاد گوشی Galaxy Note9 با نسخه پیشین خود برابر خواهد بود و این دو گوشی تقریبا در اکثر ویژگی‌های خود مشترک هستند، سوال اینجاست که سامسونگ چه برنامه‌ای را برای این قسمت اضافی تدارک دیده است؟ برخی از اخبار ادعا می‌کنند که این قسمت صرفا برای فلش LED دوربین این گوشی و برخی دیگر از سنسورهای رایج در نظر گرفته شده است. اما در کنار این برخی از منابع معتبر خبر از وجود یک قطعه سخت‌افزاری جدید بر روی بدنه این گوشی می‌دهند.

صفحه فروشگاه: خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

تاریخ انتشار و مشخصات فنی گوشی سامسونگ Galaxy Note 9

علاوه بر وجود یک فضای اضافی بر روی بدنه این گوشی، تصاویر منتشر شده از قاب Galaxy Note9 خبر از وجود یک شیار عجیب و اسرارآمیز نیز در قسمت لبه پایین سمت چپ صفحه می‌دهند که در تصاویر منتشر شده کاملا نمایان است. بقیه موارد قابل مشاهده بر روی بدنه این گوشی کاملا حساب شده و آشنا هستند. حال یک سوال بی‌جواب دیگر باقی می‌ماند: این شیار چه کاربردی خواهد داشت؟ اولین حدس ما، وجود یک شاتر اختصاصی برای دوربین است. با این حال هرکاربرد دیگری که ممکن است به ذهن شما برسد نیز محتمل خواهد بود!

نوشتار مرتبط : گوشی Galaxy Note9 در چه رنگ‌هایی ارائه می‌شود؟

امکانات گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9

سایر اطلاعاتی که پیش از این در مورد گوشی سامسونگ Galaxy Note9 به دست آورده بودیم همچنان بدون تغییر باقی مانده‌اند و انتظار می‌رود که این گوشی با ابعاد 161.9 در 76.3 در 8.8 میلی‌متر، یک باطری 3850 میلی‌آمپری، پردازنده‌های Exynos 9810 و Snapdragon 845 و با یک رم 6 گیگابایتی در تاریخ 9 آگوست رونمایی شود.

گوشی Galaxy Note9 در چه رنگ‌هایی ارائه می‌شود؟

از مدت‌ها قبل می‌دانستیم 9 آگوست (هجدهم مرداد)، روز معرفی پرچمدار جدید سامسونگ خواهد بود. اکنون بر اساس اخبار جدید می‌دانیم حدود دو هفته بعد یعنی بیست و چهارم آگوست (دوم شهریور)، زمان عرضه سامسونگ گلکسی نوت 9 به بازار فرا می‌رسد. پس غول کره‌ای همانند همیشه پرچمدارش را با فاصله‌ای کم از تاریخ رونمایی رسمی عرضه خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که در وهله اول، گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 رنگ قهوه‌ای مشابه رنگی که در گوشی گلکسی نوت 2 شاهد آن بودیم به همراه خواهد داشت. علاوه بر این رنگ، شرکت سامسونگ برخی از رنگ‌های گوشی Galaxy Note8 را با تغییراتی جزئی برای پرچمدار جدید خود در نظر خواهد گرفت. این تنوع رنگ نیاز به دقت بالاتر در انتخاب و خرید قاب و لوازم جانبی Note 9 را می‌طلبد.

برای مثال، شاهد افزوده شدن نوعی رنگ بنفش ارغوانی که نسبت به رنگ بنفش گوشی گلکسی S9 روشن‌تر بوده و همچنین یک رنگ خاکستری که نسبت به رنگ خاکستری تیتانیومی S9 تیره‌تر است، در گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 ارائه خواهند شد. علاوه بر این، رنگ فریم آلمینیومی این گوشی نیز در نسخه‌های مختلف کمی متفاوت‌تر خواهد بود. برای مثال ورژن آبی این گوشی در کنار یک فریم طلایی عرضه می‌شود.

در نهایت باید صبر کنیم و ببینیم این شایعات تا چه اندازه‌ای به حقیقت نزدیک‌تر خواهند شد. چرا که تنوع رنگ گوشی یکی از عوامل مهم در محبوبیت آن به شمار می‌آید و بدون شک طراحان کمپانی سامسونگ از این موضوع کاملا آگاهند. تولید کنندگان لوازم جانبی گوشی سامسونگ نیز به نکات دقت دارند. در ادامه تصاویر برخی از رنگ‌های احتمالی این گوشی را به شما ارائه می‌کنیم.

جزئیات گوشی گلکسی نوت 9

رنگبندی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9

گوشی galaxy note9 آبی

رنگ بندی گلکسی Note 9

قیمت خرید گوشی سامسونگ گلکسی Note 9