خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی نوت 8

گلس محافظ تمام صفحه گوشی سامسونگ نوت 8

به مراتب پیش می‌آید که صفحه نمایش و یا سایر سخت‌افزارهای گوشی شما به علت وارد شدن ضربه دیگر کارایی قبل را ندارند، قطعا به هزینه‌بر بودن و آزاردهندگی بی‌حد ‌و اندازه این مسئله آگاهید . پس بیش از سایرین قدر خرید یک گارد و البته گلس مناسب برای گوشی خود را خواهید دانست. خرید لوازم جانبی Note 8 با در نظر گرفتن تنوع محصولات بازار چندان کار دشواری نیست. با این حال قبل از خرید لوازم جانبی بررسی یکسری از نکات ضروری است. صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که باید از آن‌ها در برابر صدمه و حتی آسیب‌های کوچک و ناچیر محافظت شود، به همین دلیل شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند از فناوری‌هایی مثل گوریلا گلس استفاده می‌کنند تا احتمال آسیب دیدن نمایشگر را به حداقل برسانند. هرچند در حال حاضر گوریلا گلس یکی از پیشروترین تکنولوژی‌ها در صنعت شیشه‌های محافظ است، اما باید گفت که در برابر ضربه، شکستگی و خراش مقاومت کافی ندارد، درنتیجه بسیاری از کاربران تصمیم می‌گیرند تا با خرید محافظ‌ صفحه گوشی‌ با درصد اطمینان بیشتری از نمایشگر دستگاه خود محافظت نمایند. بسیاری از گوشی‌های هوشمند جدید از نمایشگر خمیده برخوردار هستند، بنابراین ترفند خرید گلس محافظ صفحه معمولی امنیت صفحه نمایش این گوشی‌ها را تضمین نخواهد کرد. گلس محافظ تمام صفحه و یا سه بعدی نوعی از محافظ صفحه است که بطور کامل نمایشگر را از تمامی جهت‌ها و حتی لبه‌های کناری پوشش داده و بر روی آن چسبانده می‌شود. پوشش دهی کامل این نوع از گلس و همچنین برخورداری از قابلیت نصب آسان و بدون ایجاد حباب هوا، از اصلی‌ترین دلایلی است که خرید گلس محافظ تمام صفحه را با استقابل خوبی از جانب کاربران رو به رو کرده است. علاوه بر این ویژگی و قابلیت‌ها، عدم تاثیر منفی در کیفیت تصاویر خروجی و میزان حساسیت صفحه لمسی، دلایل مهمی هستند که اقدام به خرید گلس محافظ تمام صفحه گوشی سامسونگ نوت 8 را به انتخاب بهتری مبدل ساخته است. قیمت خرید گلس محافظ تمام صفحه گوشی سامسونگ نوت 8

ویژگی‌ها

  • دارای سطح شفاف با وضوح بیش از 99 درصد
  • محافظت مناسب از نمایشگر و لبه‌ها اطراف آن
  • قابلیت نصب آسان و بدون ایجاد حباب هوا در زیر گلس
  • دارای خاصیت چسبندگی کامل در تمامی نقاط گلس
  • قابلیت چربی گریزی به همراه کاهش جذب ذرات گرد و غبار
  • دارای ضخامت بسیار کم و در عین حال ضد خش و مقاوم برابر ضربه
  • عدم تاثیر در کیفیت تصاویر خروجی و میزان حساسیت صفحه لمسی
  • متناسب با ابعاد دقیق صفحه نمایش و محل سنسورها و دوربین

قاب 360 درجه GKK برای گوشی Samsung Galaxy Note 8

با خرید قاب 360 درجه GKK برای گوشی Samsung Galaxy Note 8 خود می‌توانید از سلامت گوشی خود در برابر خط و خش و انواع ضربه‌ها اطمینان حاصل کنید. با توجه به گران بودن قیمت گوشی‌های هوشمند و آسیب‌های احتمالی از جمله ضربه و شوک، خرید لوازم جانبی به خصوص قاب محافظ ضروری است. حتی اگر مطمئن باشید که گوشی شما از دستانتان رها نخواهد شد و هیچ ضربه‌ای به آن وارد نخواهد، باز هم گوشی همراه شما هم‌چنان در معرض خط و خش قرار خواهد داشت. برای مثال اگر گوشی را در کیف یا جیبتان، همراه با اجسام تیز و سختی مانند سوئیچ ماشین یا کلید قرار دهید، گوشی از خطر خط و خش در امان نخواهد بود. اما یکی از دلایلی که معمولا کاربران را نسبت به خرید کاور بی‌رغبت می‌کند، ضخامت و وزن نسبتا بالای آن‌هاست که از ظرافت و سبکی گوشی‌های هوشمند می‌کاهند. قاب 360 درجه GKK از پلی‌کربنات سخت ساخته شده‌است و در عین مقاومت، وزن بسیار کمی دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این قاب سخت، طراحی اسلیم و دقت بالا در اندازه‌گیری ابعاد آن است که به خوبی با گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 8 سازگار است و ظرافت و باریکی گوشی را حفظ می‌کند. قاب 360 درجه GKK برای گوشی Samsung Galaxy Note 8 با طراحی سه تکه خود نه تنها از قسمت پشتی گوشی، بلکه بالا، پایین، لبه‌های کناری و دکمه‌های گوشی را نیز در برابر انواع ضربه، شوک و خط و خش محافظت می‌کند. طراحی مات این قاب به گونه‌ای است که هیچ لکه و اثر انگشتی بر بدنه خود نمی‌گیرد و با داشتن درپوش برای پورت‌های گوشی، در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است. این محصول در رنگ‌بندی متنوع و بسیار زیبایی به فروش می‌رسد. قیمت قاب 360 درجه GKK برای گوشی Samsung Galaxy Note 8 با توجه به طراحی زیبا و ظریف و در عین حال مقاوم آن، بسیار مناسب به نظر می رسد.


باتری گوشی سامسونگ نوت 8 – Galaxy Note 8 مدل EB-BN950

بطور کلی می‌توان گفت که گوشی‌های هوشمند با وجود دارا بودن قابلیت‌های نرم افزاری بسیار خوب در نهایت نیازمند به یک باتری هستند تا بتوانند در طول روز به فعالیت خود اامه دهند. مدت زمان زیادی از عرضه اولین اسمارت فون ها سپری می‌شود با این حال هنوز هم باتری این ابزارها نقطه ضعفشان محسوب می‌شوند. به مراتب این مشکل برای دارندگان گوشی‌های هوشمند پیش می‌آید که باتری گوشی در اثر استفاده نادرست از بین رفته و کارایی خود را از دست می‌دهد. به عنوان مثال برخی شارژرهای غیر اصلی از بهینگی لازم برخوردار نیستند و به باتری گوشی آسیب می‌رسانند و یا استفاده از گوشی موبایل در هنگام شارژ، از عمر باطری کاسته و در نهایت کاربر را ملزم به خرید باتری گوشی دیگری می‌کند. در این مواقع بهتر است قبل از خرید باتری گوشی به مرغوبیت و کیفیت کالای خریداری شده دقت کرده و جایگزین مطمئن‌تری را برای باتری قبلی تلفن همراه مورد نظر انتخاب نمود. در همین راستا باید گفت که خرید باتری گوشی سامسونگ نوت 8 - Galaxy Note 8 مدل EB-BN950 ، از جمله کالاهایی است که می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای باتری اصلی این گوشی هوشمند باشد. باتری نوت 8 از برخی جهات نسبت به دیگر محصولات ارائه شده برای این گوشی برتری دارد، این باتری گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 از نوع لیتیوم یونی بوده و دارای ظرفیت 3300 میلی آمپر - ساعت می‌باشد. میزان فعالیت باطری گوشی سامسونگ نوت 8 - Galaxy Note 8 مدل EB-BN950 پس از شارژ کامل در زمان برقراری مکالمه شبکه 3G، در حدود 22 ساعت می‌باشد. هم‌چنین باطری نوت 8 ، به مدت 14 ساعت قادر به پخش ویدئو خواهد بود، و حدودا 10 ساعت برای گشت و گذار در فضای مجازی و اینترنت برای باتری نوت 8 سنجیده شده است. قیمت خرید باتری مدل EB-BN950 گوشی سامسونگ نوت 8 - Galaxy Note 8 ، از نکته نظر کیفیت و دوام این محصول در بازه مناسبی تعیین شده است، و همین امر موجب شده تا خرید باطری مدل EB-BN950 گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 ، جزو اولویت‌های خرید دارندگان این گوشی قرار بگیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.