خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی نوت 9

محافظ صفحه نمایش دور چسب گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Note 9

همزمان با معرفی گوشی سامسونگ Note 9 بسیاری از شرکت های تولید کننده لوازم جانبی نیز نسبت به تولید کالاهای این گوشی اقدام نمودند. بطوری که در حال حاضر امکان خرید لوازم جانبی Note 9 در انواع مختلف آن امکان پذیر می‌باشد. سامسونگ نوت 9 که به تازگی عرضه شده است دارای صفحه نمایشی به لبه های خمیده است. به همین دلیل خرید گلس صفحه نمایش معمولی به تنهایی نمی‌تواند روش موثری برای این محافظت از این نمایشگرها باشد. تاکنون شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی گوشی موبایل برای حل این مشکل روش‌های گوناگونی را بررسی و ارائه کرده‌اند. به‌عنوان مثال برخی از محافظ‌های صفحه به شکلی طراحی شده‌اند که قسمت‌های کناری آن‌ها، با حاشیه‌های دستگاه هم رنگ است و چسب مورد استفاده فقط روی قسمت‌های حاشیه‌ایی کاور وجود دارد و قسمت‌هایی که روی صفحه نمایش قرار می‌گیرند، چسب ندارند. این نوع از محافظ نمایشگر با عنوان محافظ صفحه نمایش دور چسب گوشی عرضه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. خرید محافظ صفحه نمایش دور چسب گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Note 9 ، نیز راهکار مناسبی است که به خوبی صفحه نمایش این اسمارت فون را از تمامی جهات تحت پوشش قرار می‌دهد. از نوع سیستم محافظتی این گلس دورچسب سامسونگ گلکسی نوت 9 که بگذریم، قابلیت‌های دیگری به آن اضافه گردیده که موجب محبوبیت هرچه بیشتر این محافظ دورچسب شده است. نکته مهمی که در ویژگی‌های این محافظ صفحه دورچسب گوشی سامسونگ نوت 9 به وضوح مشاهده می‌شود، ضخامت بسیار کم و شفافیت این گلس می‌باشد، به عبارتی باید چنین گفت که این محافظ صفحه دورچسب Samsung Galaxy Note 9 وضوح و کیفیت محتوای صفحه نمایش را حفظ می‌کند. با نگاهی به مشخصات اصلی این گلس می‌توان به تناسب قیمت خرید محافظ صفحه نمایش دور چسب گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Note 9 ، در مقایسه با سایر لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 پی برد.

ویژگی‌ها

  • قابلیت نصب آسان و بدون ایجاد حباب هوا در زیر گلس
  • برش داده شده متناسب با ابعاد دقیق صفحه نمایش گوشی
  • دارای سطح شفاف و صیقل داده شده
  • حفظ وضوح و کیفیت اصلی تصاویر نمایشگر
  • دارای ضخامت بسیار کم و عدم کاهش میزان حساسیت و لمس‌پذیری صفحه نمایش
  • دارای خاصیت چسبندگی تنها در قسمت لبه‌های محافظ برای نصب آسان‌تر گلس
  • محافظت مناسب از نمایشگر در برابر ضربه، خط و خش و سایر آسیب‌ها
  • کاهش جذب ذرات گرد و غبار، لکه و چربی بر روی نمایشگر

گلس محافظ تمام صفحه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 – Note 9

گلس های محافظ 3D معمولا در نوع تمام صفحه و دورچسب طبقه بندی می‌شوند. نوع دورچسب تنها از قسمت لبه‌های گلس چسبندگی دارد و نوع فول چسب به طور کامل بر روی صفحه نمایش گوشی چسبانده می‌شود. گلس محافظ تمام صفحه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 - Note 9 ، یکی دیگر از گزینه‌های تمام و کمال برای محافظت از صفحه نمایش این گوشی جدید و گران قیمت محسوب می‌شود. برای برخی از مدل‌های گوشی هوشمند استفاده از گلس‌های تخت که تنها قسمت‌های صاف صفحه نمایش را پوشش می‌دهد روش کارسازی نخواهد بود. در زیر به توضیح نسبتا کاملی در مورد دلایل لزوم خرید محافظ تمام صفحه برای گوشی اشاره شده است. صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که باید از آن‌ها در برابر صدمه و حتی آسیب‌های کوچک و ناچیر محافظت شود، به همین دلیل شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند از فناوری‌هایی مثل گوریلا گلس استفاده می‌کنند تا احتمال آسیب دیدن نمایشگر را به حداقل برسانند. هرچند در حال حاضر گوریلا گلس یکی از پیشروترین تکنولوژی‌ها در صنعت شیشه‌های محافظ است، اما باید گفت که در برابر ضربه، شکستگی و خراش مقاومت کافی ندارد، درنتیجه بسیاری از کاربران تصمیم می‌گیرند تا با خرید محافظ‌ صفحه گوشی‌ با درصد اطمینان بیشتری از نمایشگر دستگاه خود محافظت نمایند. بسیاری از گوشی‌های هوشمند جدید از نمایشگر خمیده برخوردار هستند، بنابراین ترفند خرید گلس محافظ صفحه معمولی امنیت صفحه نمایش این گوشی‌ها را تضمین نخواهد کرد. گلس محافظ تمام صفحه و یا سه بعدی نوعی از محافظ صفحه است که بطور کامل نمایشگر را از تمامی جهت‌ها و حتی لبه‌های کناری پوشش داده و بر روی آن چسبانده می‌شود. پوشش دهی کامل این نوع از گلس و همچنین برخورداری از قابلیت نصب آسان و بدون ایجاد حباب هوا، از اصلی‌ترین دلایلی است که خرید گلس محافظ تمام صفحه Samsung Galaxy Note 9 را با استقابل خوبی از جانب کاربران رو به رو کرده است. علاوه بر این ویژگی و قابلیت‌ها، عدم تاثیر منفی در کیفیت تصاویر خروجی و میزان حساسیت صفحه لمسی، دلایل مهمی هستند که اقدام به خرید گلس تمام صفحه گوشی را به انتخاب بهتری مبدل ساخته است. همچنین تناسب قیمت خرید گلس محافظ تمام صفحه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 - Note 9 ، موجب شده فروش این محصول افزایش چشمگیری داشته باشد.

ویژگی‌ها

  • دارای سطح شفاف با وضوح بیش از 99 درصد
  • محافظت مناسب از نمایشگر و لبه‌ها اطراف آن
  • قابلیت نصب آسان و بدون ایجاد حباب هوا در زیر گلس
  • دارای خاصیت چسبندگی کامل در تمامی نقاط گلس
  • قابلیت چربی گریزی به همراه کاهش جذب ذرات گرد و غبار
  • دارای ضخامت بسیار کم و در عین حال ضد خش و مقاوم برابر ضربه
  • عدم تاثیر در کیفیت تصاویر خروجی و میزان حساسیت صفحه لمسی
  • متناسب با ابعاد دقیق صفحه نمایش و محل سنسورها و دوربین

باتری گوشی سامسونگ نوت 9 – Samsung Galaxy Note 9

لوازم جانبی نوت 9 در بازار لوازم جانبی بسیار گسترده است، از قاب و کاور محافظ گرفته تا انواع محافظ صفحه نمایش نوت 9. باتری نیز از دیگر اجزای مهم این اسمارت فون زیبا به شمار می‌رود. باتری گوشی سامسونگ نوت 9 - Samsung Galaxy Note 9 از برخی جنبه‌ها پیشنهاد و انتخاب مناسبی برای این اسمارت فون می‌باشد. این باطری گوشی نوت 9 علاوه بر برخورداری از کیفیت خوب، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. با توجه به ضعف گوشی‌های هوشمند در زمینه باتری، ممکن است در اثر برخی اتفاقاتی که برای باتری پیش می‌آید کارایی بخش اصلی گوشی هوشمند از بین برود. با وجود اینکه تمامی فعالیت‌های گوشی توسط این بخش مهم اداره می‌شود و بدون باتری عملا امکان استفاده از قابلیت‌های گوشی وجود ندارد، در نهایت باید با این مساله کنار آمد که فناوری باتری‌ها همگام با پیشرفت در دیگر زمینه‌ها رو به جلو حرکت نکرده و هم‌اکنون باتری گوشی به نقطه ضعف این دستگاه‌های هوشمند بدل شده‌اند. گوشی نوت 9 نیز این این قاعده مستثنا نیست و دارندگان این اسمارت فون می‌توانند با خرید باتری گوشی سامسونگ نوت 9 - Samsung Galaxy Note 9 ، انتخاب مطمئن و رضایتمندی را تجربه نمایند. برخی از علت‌هایی که خرید باطری نوت 9 را به یکی از اولویت‌های انتخابی کاربران این گوشی تبدیل کرده، کیفیت و دوام این کالا می‌باشد که این دو مورد از جمله نکات بسیار مهمی است که لازم است هنگام خرید باطری گوشی مورد توجه قرار بگیرد. بسیاری از باورهای غلط در مورد نحوه شارژ باتری گوشی و استفاده از شارژرهای غیر بهینه باعث می‌شود که کاربر به مرور زمان متوجه افت کیفیت و کارایی باتری گوشی شده و تصمیم به انتخاب جایگزین برای باتری نوت 9 خود باشد. از جمله مواردی که موجب کاهش عملکرد مثبت باطری گوشی می‌شود می‌توان به ادامه شارژ گوشی پس از کامل شدن شارژ باتری گوشی اشاره داشت. و یا استفاده از شارژهای نامناسب که گوشی را به صورت بهینه شارژ نمی‌نمایند سبب از کارافتادن تدریجی باتری گوشی خواهد داشت. برخی دیگر از موارد هم‌چون نیمه شارژ شدن باتری نیز به مرور زمان تاثیرات مخربی در کیفیت باتری خواهد داشت. این‌ها بخشی از دلایلی هستند که خرید باطری گوشی سامسونگ نوت 9 - Samsung Galaxy Note 9 ، به جایگزین خوبی برای باتری اصلی این اسمارت فون تبدیل کرده است. این باتری نوت 9 که از نوع لیتیوم یونی می‌باشد، از ظرفیت 4000 میلی آمپر - ساعت برخوردار است و دوام بسیار خوبی برای مکالمه، پخش ویدئو و گشت و گذار در اینترنت نیز دارد. علاوه بر مسئله کیفیت و کارایی، نکته مهمی دیگری که هنگام خرید باتری این گوشی باید به آن توجه نمود قیمت خرید باطری نوت 9 می‌باشد، به این ترتیب که کالای خریداری شده باید نسبت به کاربردی که دارد در حد معقولی تعیین شده باشد. از این نظر تناسب قیمت خرید باتری گوشی سامسونگ نوت 9 - Samsung Galaxy Note 9 ، تاثیر بالایی در افزایش میزان فروش این کالا داشته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.