خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی اس 9

سامسونگ یکی از برگترین غول های حال حاظر تکنولوژی در جهان است.

این کمپانی دو گوشی پرچمدار جدید خود را با نام های سامسونگ گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس به تازگی به بازار عرضه کرده است. این دو تلفن هوشمند که در اواخر سال ۹۶ به بازار ایران آمده اند دو تا از بهترین تلفن های هوشمند موجود در بازار گوشی ایران هستند. سری اس از گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ دارای کیفیت ساخت و طراحی و امکانات و قابلیت های بسیار خوبی بوده و سهم بالایی از بازار گوشی‌های بازار تلفن‌های هوشمند در ایران را تصاحب می‌کنند‌. خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ همواره برای کاربران اسمارت فون های برند سامسونگ دغدغه بوده است. برای گلکسی اس 9 مانند هر پرچمدار دیگری همواره دغدغه‌ای برای کاربران این گوشی‌ها محسوب می شود. سامسونگ علاوه بر این گوشی ها چند مدل از لوازم جانبی اصلی خود را برای گوشی‌های گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس نیز رونمایی کرده است. در این نوشتار مروری بر روی این محصولات و لوازم جانبی اصلی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خواهیم داشت. 

برای خرید محصول از فروشگاه استایل آپ به صفحات خرید لوازم جانبی اصلی سامسونگ گلکسی اس 9 و خرید لوازم جانبی اصلی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس مراجعه نمایید.

خرید لوازم جانبی اصلی سامسونگ گلکسی S9 و S9 Plus

طبق معمول از کیف، قاب و کاور شروع می‌کنیم. مسلما تولید گلس محافظ توسط کمپانی‌های تولید کننده تلفن همراه انجام نمی‌شود. این غول‌های تکنولوژی عقیده دارند راهکار‌های محافظتی عمال شده توسط خودشان روی صفحه نمایش‌های پرچمدارانشان کافی‌است. اما در زمینه قاب و کیف قضیه مقادیری متفاوت است. سامسونگ اخیرا با تولید چند مدل قاب، کیف و کاور توانسته تا حد زیادی موفق عمل کند. این محصولات هرکدام دارای ویژگی خاصی هستند که در ادامه قاب‌ها و کیف‌های اصلی سامسونگ برای گلکسی S9 و گلکسی S9 Plus را بررسی می‌کنیم. در بخش اول نوشتار به کیف‌ اصلی سامسونگ گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس خواهیم پرداخت. خرید کیف اصلی گلکسی اس 9 می‌تواند با در نظر گرفتن انتخاب‌های متعدد مانند خرید کاور گلکسی اس 9 تا حدی هیجام انگیر تلقی شود. کیف Clear View Standing در سری های قبلی از خانواده S سامسونگ تولید شده است. سامسونگ در نسل‌های قبلی چندین کیف اصلی و اورجینال برای گوشی های خود طراحی و تولید کرده است این قاب ها هر کدام دارای ویژگی های خاص بوده و ارزش خرید بسیار بالایی برای کاربران دارند و همچنین در بازار خرید و فروش لوازم جانبی از محبوبیت مناسبی نیز برخوردار می باشند. 

کیف Clear View Standing برای سامسونگ گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

این نکته بسیار مهم و اساسی است که بهترین لوازم جانبی برای گوشی، لوازم جانبی‌ای هستند که خود کمپانی تولید کننده گوشی عرضه می کند. کیف کلیر ویو سامسونگ اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس بدنه و نمایشگر گوشی گلکسی اس 9 را به طور کامل پوشش می دهد. این کیف به غیر از بالا و پایین و محل قرارگیری درگاه های ارتباطی و دکمه‌های گوشی، بقیه گوشی را به طور کامل پوشش می‌دهد. عدم پوشش در بعضی نقاط به علت عدم ایجاد محدودیت در استفاده از درگاه های ارتباطی و دکمه هاست. یکی دیگر از قابلیت‌های این کیف قابلیت نصب و جداسازی بسیار آسان آن بدون هیچگونه آسیب به گوشی می باشد. چهار گوشه کیف کلیر ویو استندینگ گلکسی اس 9 حالتی ژله‌ای مانند دارند تا جلوی ایجاد هرگونه خط و خط روی بدنه گوشی را بگیرد. 

از دیگر قابلیت های کلیر ویو استندینگ S9 قابلیت تعامل با گوشی هنگام بسته بودن در کیف است. نور صفحه نمایش به طور جزئی از درب کیف عبور می‌کند و می‌توان ساعت و تاریخ را مشاهده نمود. امکان تعامل با گوشی به طوری است که می توان بدون باز کردن درب کیف Clear View تماس ها را رد یا قبول کرد، آلارم را غیر فعال کرد و همچنین می‌توان موسیقی در حال پخش را مدیریت نمود. گوشی موبایل گلکسی اس 9 دارای دوربین قدرتمندی است. مسلماً دوربین گلکسی اس 9 به محافظت ویژه ای احتیاج دارد. کمپانی سامسونگ در طراحی و ساخت این کیف قابلیت محافظتی ویژه برای دوربین گوشی گلکسی اس 9 به کار برده است، به این شکل که با پایین تر بودن شیشه لنز دوربین نسبت به رویه کیف کاملا امکان ایجاد هرگونه خط و خش روی لنز در هنگام برخورد کیف با هرگونه جسم سخت کاملاً از بین می‌رود.

مهمترین ویژگی‌های کیف Clear View Standing گوشی S9 علاوه بر قابلیت محافظتی، حالت استند و پایه ای است. بدین طریق که می‌توان با قرار دادن کیف در حالت استند در گوشی فیلم دید یا با آن کار کرد. این کیف به گونه ای طراحی شده است که بهترین زاویه دید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، بنابراین می‌توان بدون اینکه گوشی را در دست گرفت ساعت ها در اینترنت وب گردی کرد یا به تماشای فیلم و ویدیو پرداخت و یا مطالعه نمود. 

قیمت خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 Clear View

خرید کیف هوشمند سامسونگ Clear View برای گوشی سامسونگ Galaxy S9

خرید کیف هوشمند سامسونگ Clear View برای گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus

کاور اصلی سامسونگ گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس مدل LED View

کاور اصلی LED View گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس یکی از نوآوری‌های سامسونگ در زمینه تولید و طراحی لوازم جانبی اختصاصی برای گوشی های خودش است. از مهمترین ویژگی های کیف LED View می‌توان به پوشش کامل قسمت عقب و محافظ صفحه نمایش گوشی اشاره کرد. علاوه بر این کیف اصلی LED View گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس قابلیت محافظت کامل از لنز دوربین و اطراف آن را دارد، همچنین از پشت درب کیف ساعت و تاریخ قابل مشاهده است و می توان اعلان ها را دید. کیف کیف LED View توسط کمپانی سامسونگ تولید شده است و کاملاً مطابق با ابعاد گوشی طراحی شده است، بنابراین هیچ گونه محدودیتی در هنگام استفاده از پورت ها و درگاه های ارتباطی و همچنین دکمه های گوشی پیش نمی آید همچنین کیف اصلی LED View گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس قابلیت نصب و جداسازی بسیار راحتی دارد. سامسونگ در طراحی کیف ال ای دی کاور راهکاری جدید برای ارتباط با کاربر تدارک دیده است بدین طریق که هنگام دریافت پیام جدید تماس از دست رفته یا پیغام خالی شدن باتری چراغ ال ای دی کاور در انواع حالت ها و تصاویر اطلاعات لازم را به کاربر منتقل خواهد کرد. همچنین ساعت گوشی همواره با استفاده از ال ای دی های کیف نمایش داده می شود.

قیمت و خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 LED View

خرید کیف هوشمند سامسونگ LED View برای گوشی سامسونگ Galaxy S9

خرید کیف هوشمند سامسونگ LED View برای گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus

کاور آلکانترا گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

کمپانی سامسونگ اخیراً علاوه بر تولید انواع کیف کتابی اقدام به تولید بک کاور گوشی نیز کرده است. یکی از این محصولات کاور آلکانترا کاور آلکانترا گلکسی اس 9 است. از ویژگی های اصلی کاور آلکانترا اس 9 می‌توان به زیبایی بیش از حد و کیفیت بالای طراحی و ساخته اشاره کرد. از دیگر ویژگی های قاب آلکانترا گلکسی اس 9 می‌توان به وزن کم و ضخامت پایین آن اشاره نمود. البته این کاور قابلیت محافظتی مناسبی دارد و در برابر ضربه و خط و خش به خوبی می‌تواند از این پرچمدار ارزنده دفاع کند. کاور آلکانترا سامسونگ اس ۹ علاوه بر زیبایی و محافظت خارق العاده در برابر خراش درد و غبار و هرگونه لکه چربی و اثر انگشت مقاومت خوبی دارد. به علت طراحی توسط خود سامسونگ بعد از نصب کاور آلکانترا گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس پورت ها و درگاه های ارتباطی و دکمه ها مسدود نمی شوند و به راحتی می توان از آن استفاده کرد. خرید کاور آلکانترا گلکسی S9 و سامسونگ گلکسی S9 Plus برای آن دسته از کاربران که علاقه‌ای به استفاده از کیف یا کاور کتابی ندارند، می تواند گزینه مناسبی باشد.

قیمت خرید کاور آلکانترا گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus

خرید کاور سامسونگ Alcantara برای گوشی موبایل Galaxy S9

خرید کاور سامسونگ Alcantara برای گوشی موبایل Galaxy S9 Plus

کیف LED Wallet سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

یکی دیگر از کیف‌های کتابی تولید شده توسط سامسونگ برای گوشی گلکسی اس 9 کاور ال ای دی والت است. این کاور شباهت بسیار زیادی به فیلیپ کاور اس ویو دارد با این تفاوت که مجبور نیستید همواره از صفحه نمایش گلکسی اس 9 استفاده کنید. این مسئله باعث افزایش عمر باتری در طولانی مدت خواهد شد. سامسونگ نمایشگر نشانگر ال ای دی در کاور ال ای دی والت گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس تعبیه کرده است که می توانند تماس ها و پیام ها زمان و دیگر گزینه از اعلان ها را به کاربران نمایش دهند. مانند همیشه دکمه پاور را فشار دهید و اطلاعات به سرعت نمایش داده می شود. داخل کیف یک جیب کوچک برای پول نقد، کارتهای بانکی و کارت های شناسایی وجود دارد. سامسونگ ادعا می‌کند کاربران واقعاً نمی توانند در برابر این همه قابلیت مقاومت کنند. هرچند که با خرید کیف LED Wallet سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس می‌توان به سادگی به این همه قابلیت دست پیدا کرد. 

پایه چند رسانه ای سامسونگ دکس پد – DeX Pad 

یکی دیگر از شاهکار های سامسونگ و گزینه های خرید لوازم جانبی گلکسی اس 9  پایه مالتی مدیای دکس پد است. پایه چند رسانه ای سامسونگ دکس پد که به نوعی فرزند دکس استیشن شناخته می‌شود، امکانات و قابلیت های خود را از محصول پیشین به ارث برده است. سامسونگ دکس پد گوشی گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس را به یک کامپیوتر تبدیل می کند. دکس پد با گلکسی اس 9 یک رابط کاربری مانند یک رایانه را ایجاد می کند به طوریکه کاملاً حس می کنید که با یک لپ تاپ یا یک کامپیوتر دسکتاپ در حال کار هستید. یکی از مهمترین پیشرفت های دکس پد نسبت به دکس استیشن قابلیت تبدیل گوشی سامسونگ به یک تاچ پد یا کیبورد مجازی است. به این شکل که می‌توان با قرار دادن گوشی درون دکس پد، صفحه نمایش گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس را به یک تاچ پد تبدیل کرد ویا با نمایش دکمه ها روی صفحه از صفحه نمایش گلکسی اس 9 به عنوان یک کیبورد مجازی استفاده نمود. همچنین سامسونگ چندین درگاه ارتباطی به دکس پد اضافه کرده است: دو درگاه USB-A، یک درگاه HDMI و یک پورت USB-C.

قیمت خرید پایه چند رسانه ای سامسونگ دکس پد - DeX Pad

خرید سامسونگ دکس پد – DeX Pad

شارژر گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

همانطور که می‌دانید سامسونگ بهترین شارژرهای بی سیم موجود در بازار لوازم جانبی را می سازد. شاید همین علت گران بودن نسبی قیمت شارژرهای بی سیم سامسونگ به خصوص شارژر بی‌سیم گلکسی اس ۹ باشد. این شارژرها دارای قابلیت فست شارژ هستند و تکنولوژی Qi استفاده می کنند. سامسونگ در صفحه رسمی لوازم جانبی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس شارژر رسمی را شارژر Convertible معرفی کرده است. ای شارژر بی سیم با سرعت شارژ بالای خود می‌تواند گوشی گلکسی اس 9 شما را سریعتر شارژ کنند. یک نشانگر ال ای دی برای وضعیت و یک فن داخلی برای اطمینان از خنک ماندن این پرچمدار محبوب به این شارژر اضافه شده است. همچنین این شارژر بی‌سیم سامسونگ می‌تواند آیفون ایکس و آیفون ۸ را نیز شارژ کنند اگر شما دستگاه دیگری سازگار با استاندارد شارژ بی سیم Qi دارید می‌توانید از این لوازم جانبی اصلی سامسونگ نهایت استفاده را ببرید. 

خرید پایه فست شارژ بی سیم سامسونگ Convertible

خرید شارژر بی سیم گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

پاوربانک مناسب گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

البته در شرایط سفر وقتی که به برق شهری و پریز دسترسی ندارید، برای شارژ گوشی گلکسی اس 9 نیاز به پاور بانک خواهید داشت. با توجه به استاندارد فست شارژ سامسونگ و نیاز به ولتاژ و آمپراژ بالا برای شارژ گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس بهتر است پاور بانک مناسبی برای این کار تهیه کنید. سامسونگ پاوربانک اصلی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را پاور بانک 5100 میلی‌آمپر ساعتی معرفی کرده است. کلا سامسونگ دو پاور بانک رسمی و اصلی برای گوشی‌های پرچمدار خود معرفی کرده است: پاوربانک 5100 میلی‌آمپر ساعتی و 10200 میلی آمپر ساعتی. هر دو پاور بانک ها قابلیت شارژ سریع را دارند و می‌توانند با توجه به ظرفیت خود چندین بار گلکسی اس 9 و یا گلکسی اس 9 پلاس شما را شارژ کند.  پاور بانک 5100 میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ دارای طراحی فوق العاده ظریف بوده به راحتی در گوشه‌ی کیف جای می گیرد. دیگر پاور بانک وزن و ضخامت بیشتری دارد.

خرید پاوربانک اصلی سامسونگ گلکسی اس 9

هندزفری اصلی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

یکی دیگر از لوازم جانبی اصلی سامسونگ برای این گوشی، هندزفری اصلی گلکسی اس 9 است. این هندزفری که به که با همکاری کمپانی AKG تولید شده است، یکی از با کیفیت ترین هندزفری‌های موجود مناسب برای گوشی های سامسونگ است. طراحی آرگونومیک در کنار کیفیت صدای شفاف و محکم، از این هندزفری ترکیبی بسیار مناسب برای کاربران سامسونگ ساخته است. همچنین کاربران می‌توانند در صورت احساس نیاز از ایرباد‌های بی‌سیم سامسونگ مانند Gear IconX 2018 نیز استفاده کنند.

خرید Gear IconX 2018

سامسونگ علاوه بر تولید گوشی‌های پرچمدار با قابلیت ها و امکانات فوق العاده اخیراً محبوبیت جالبی در بازار لوازم جانبی به دست آورده است. لوازم جانبی متنوع با امکانات گوناگون با قابلیت های ویژه هر روز توسط سامسونگ طراحی و تولید می شود. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که سامسونگ در کنار معرفی هر پرچمدار لوازم جانبی اختصاصی برای آن را نیز معرفی می‌کند برای مثال در این نوشته لیستی از لوازم جانبی اختصاصی گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را آوردیم. هرچند خرید لوازم جانبی گوشی گلکسی اس 9 به این لیست ختم نمی‌شود. اما این نوشته لوازم جانبی اختصاصی گلکسی اس 9 را به دقت زیر ذره بین گذاشته است تا بتوانند راهنمایی هر چند جزئی برای کاربران هنگام خرید لوازم جانبی، به حساب آید.

برای خرید محصول از فروشگاه استایل آپ به صفحات خرید لوازم جانبی اصلی سامسونگ گلکسی S9 و خرید لوازم جانبی اصلی سامسونگ گلکسی S9 Plus مراجعه نمایید.

نظر شما در این مورد چیست آیا آیا لوازم جانبی تولید شده توسط سامسونگ برای گوشی گلکسی اس 9 نیاز کاربران را به طور کامل پوشش می‌دهند؟ یا یک کاربر علاوه بر این لوازم جانبی ممکن است به لوازم جانبی تولید شده توسط برند‌های دیگر نیز نیاز داشته باشد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.